Bukefalos 28 år!

Äntligen gravid! ...men inte roligt...

Sv: Äntligen gravid! ...men inte roligt...

Dels äter han mer eller mindre konstant och än har vi inte fått sådan snurr så jag kan amma och kissa samtidigt. Än så länge kan jag lämna över till hans pappa men på tisdag börjar han jobba och liten tycker inte om att bli lämnad ensam i vaket tillstånd. Så jag får anpassa mig. Att äta med kniv och gaffel händer bara varannan måltid, eftersom den andra håller liten (som vägrar tajma Sina sovstunder med våra måltider...) . Allt det här hade man ju räknat med och det är värt det flera gånger om, men nog känner jag mig inte som "min egen" och lär inte göra på länge.

d där känns igen:D
tror nog min bebis har inbyggda antenner som signalerar när mamma ska äta, duscha, sova eller likn.. han sover gärna i sin vagn på dagen, men direkt när ja ska lägga mig på kvällen så vaknar han o totalvägrar sova någon annanstans än på mig..

o ätas ska d 1gång i timmen-1gång vv timme dygnet runt.. vissa nätter har jag känt mig mest gråtfärdig, men nu har jag helt enkelt gett upp d där m nattsömn. jag sover när han tillåter på natten, sen sover jag på fm, då han e som lugnast..:idea:
Visst e d lite påfrestande ibland, men jag älskar det! värt allt meck o spönlöshet:love:
 
Sv: Äntligen gravid! ...men inte roligt...

kl
Tack för grattisarna:):)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 183
Senast: gulakatten
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 008
Senast: lilstar
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 460
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp