Äntligen!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Äntligen!!!

Ohhhh nu blev jag bebissjuk igen :love: jag som precis satt ut babykläderna på annons i Tradera för att verkligen markera för mig själv att det inte ska bli någon 5a :( Gubben har hotat med sterilisering :eek: så jag antar att han inte vill ha fler barn :confused: :angel: :idea:
 
Sv: Äntligen!!!

Nej, hotar han med såna åtgärder är det nog stopp... :crazy:

M.
 
Sv: Äntligen!!!

Raeman skrev:
Då kan vi ju ha party på BB! :grin:

När magen kommer är individuellt. Beror på bl a hur livmodern "lutar", framåt eller bakåt. Jag tror inte det är julmaten som gör att din mage känns större. :)

M.

Hihi, man borde komma överens om ett stridsrop om man skulle ligga samtidigt och gasta på BB :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst behandlades i januari 2020 för en mindre inflammation i SI-leden (det var otydligt om det fanns pålagringar) samt för...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ I onsdags förra veckan blev jag utskriven från psykiatrin efter att ha legat inne i sju veckor, innan dess låg jag inne till och från i...
2
Svar
34
· Visningar
3 235
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 435
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp