Bukefalos 28 år!

Är det bara min högerkolumn som är borta?

Sv: Är det bara min högerkolumn som är borta?

Alla dessa förändringar är väl i första hand tänkta att hjälpa till lite för de som surfar från mobiltelefoner.

Då vill jag bara meddela att sen du började göra ändringarna så har reklamen som ligger högst upp på sidan hamnat ett hack ner och lagt sig över forumlänkarna när jag är inne via mobilen. Inget jag dör av direkt, men kan väl vara nåt du vill kika på kan jag tänka mig. :) Det var dock senast vid 14-tiden idag jag var inne, så du kanske har gjort några ändringar efter det som löst problemet, det vet inte jag.
 
Sv: Är det bara min högerkolumn som är borta?

Aha!! Det är det som känns konstigt!:idea::angel:
Tyckte att nått var skumt!:D Att allt var så förskjutet på nått sätt:angel: Men då vet jag varför:D D
 
Sv: Är det bara min högerkolumn som är borta?

Jag har lagt in en liten ändring nu, överlappar det fortfarande.
Jag testade innan både via min android-mobil och en ipod och såg inga problem då.
Jag vill gärna höra vilken mobil du har om problemen kvarstår.
 

Liknande trådar

Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
0
· Visningar
30
Senast: Gunnar
·
Utrustning Behöver uppdatera pannlampan, finns så många annonser men skulle vilja gå på rekommendationer, den behövs tomte vara avbländande för...
Svar
17
· Visningar
1 972
Senast: AbCdE
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
474
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 157
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp