Bukefalos 28 år!

Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Thesen

Trådstartare
För ca 5 minuter sedan blev texten på Bukefalos helt plötsligt jätteliten. Är det jag som har lyckats komma åt någon knapp eller ser jag kanske i syne? Textstorleken på andra webbsidor är precis som vanligt, så jag tror inte att det är några generella ändringar i inställningarna på min webbläsare.
Hur löser man detta?
 
Sv: Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Håll in Ctrl samtidigt som du trycker + eller - så bör storleken ändra sig igen. Eller så letar du reda på nedersta högra hörnet i webbläsaren och ändrar %-satsen där till 100%.
 
Sv: Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Åh, tusen tack! :love:
Då har man lärt sig något nytt idag också :D. Visste inte att det bara påverkade en webbsida när man gjorde så.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: ryujaneiro
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
26
· Visningar
1 470
Senast: SiZo
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 722
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp