Bukefalos 28 år!

Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Thesen

Trådstartare
För ca 5 minuter sedan blev texten på Bukefalos helt plötsligt jätteliten. Är det jag som har lyckats komma åt någon knapp eller ser jag kanske i syne? Textstorleken på andra webbsidor är precis som vanligt, så jag tror inte att det är några generella ändringar i inställningarna på min webbläsare.
Hur löser man detta?
 
Sv: Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Håll in Ctrl samtidigt som du trycker + eller - så bör storleken ändra sig igen. Eller så letar du reda på nedersta högra hörnet i webbläsaren och ändrar %-satsen där till 100%.
 
Sv: Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Åh, tusen tack! :love:
Då har man lärt sig något nytt idag också :D. Visste inte att det bara påverkade en webbsida när man gjorde så.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 132
Senast: Yeah but
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 754
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 345
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min sambo mår dåligt av hunden
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Tvillingdräktighet

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp