Bukefalos 28 år!

Är det nu man får börja gnälla?

Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Pepp pepp

Går också och väntar på att bebbe ska komma ut nu.
Dock har jag 6 dgr kvar till bf.
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Fick just en inre syn där jag och annax sitter i varsin madrasserad cell och biter på naglarna, med rödsprängda ögon och salivstänk i håret medan vi vaggar av och an och envist upprepar mantrat "Kom ut, kom ut.."

:rofl:

Jag måste nog sova..

..alternativt ringa min gamla psykolog..

Känns som man inte är långt ifrån det där just nu... :rofl:
Fortfarande ingen bebis i sikte på den här fronten. Undrar vad BB skulle säga om jag dök upp där och bara satte mig - och vägrade åka hem förräns bebisen är ute???
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

kl

nu har jag hunnit läsa ikapp i tråden! Hurra för vansinnet! STORT grattis till dottern!!

:D
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Idag har jag legar en timme i badkaret & efter det tog jag en lång dusch.

Är fortfarande lika tjock som tidigare. 3 dagar kvar nu till beräknad BF :eek:
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Nu är vi hemma.
Tusen tack för alla gratulationer, hon är verkligen bedårande och alldeles för snäll för att komma ur ett vansinne :love:
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Förlossningsberättelse kommer senare, men jag kan säga i korta drag att det var helt underbart.
Jag är inte tillåten att gnälla det minsta för jag tror inte man kan ha så mkt lättare förlossning än vad jag hade.
Ingen bedövning, andades lustgas och svor fula ramsor, krystade ut henne snabbt och lätt och behövde bara sys ngt stygn.
Går det såhär lätt så är väl risken stor att det blir syskon i framtiden :p:eek:
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Nu är vi hemma.
Tusen tack för alla gratulationer, hon är verkligen bedårande och alldeles för snäll för att komma ur ett vansinne :love:

Ååååh!
Har du kommit hem nu?
Guuud vad glad jag är för eran skull.
Vet precis hur underbart det känns.
Visst är det svårt att slita blicken från den lilla?
Man fattar liksom inte att det är sant och det känns helt ofattbart att den bebisen är ens alldeles egen !
Och stoltheten man känner! :love::love:

Stort grattis än en ggn!:bump:
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Ja nu är vi hemma. :love:

Ja nu fattar man verkligen varför alla föräldrar är så himla fjantiga, haha :rofl: Man sitter som en fån o bara flinar och tittar på henne i flera timmar.

Tack så mycket för allt pepp, tror det var det som gjorde susen!
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Hehe jo man är lätt fascinerad av sitt eget barn, som naturligtvis är det vackraste världen någonsin skådat. Visst är det härligt hur det fungerar? Inget annat betyder någonting, världen runtomkring en kan stanna men det skiter man i så länge ens barn mår bra.

Funkar allt bra? Ammar du? Är hon snäll?
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Förlossningsberättelse kommer senare, men jag kan säga i korta drag att det var helt underbart.
Jag är inte tillåten att gnälla det minsta för jag tror inte man kan ha så mkt lättare förlossning än vad jag hade.
Ingen bedövning, andades lustgas och svor fula ramsor, krystade ut henne snabbt och lätt och behövde bara sys ngt stygn.
Går det såhär lätt så är väl risken stor att det blir syskon i framtiden :p:eek:

Vad härligt, tycker många här på buke har lätta förlossningar. Vi måste väl ha dödat myten nu om att hästtjejer ska ha svårt att föda barn?

Jag hade oxå en snabb och lätt förlossning och jag skulle kunna tänka mig en 1-3-5-7-12 syskon :angel: Redan när jag kom hem blev jag sugen på en till för det var så häftigt att föda barn. Men bara för de kommer de säkert bli tvärt om nästa gång så jag får hålla mig ett tag till i alla fall ;)
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Ett stort gratti igen.
härligt att höra att det gick lätt, hyser stora förhoppningar för att min ;)
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

åååh jag kommer vara gravid för alltid känns det som just nu. :( BF + 4 imorrn. Kom ut kom ut kom ut kom ut...
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Men snart snart.. så är det nog din tur hoppas jag. :crazy:
Värst vad alla små bebisar har blivit envisa nuförtiden..
Det kanske är snön.
De vill vänta säkert tills den har töat bort! :idea::D

Att Vansinnets bebis inväntade snön är ju inte så konstigt.
Kommer man från Vilhelmina så gör man. :D
Då gillar man nog snö.;)
 
Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Nu får vi alla köra peppdansen för dig istället :banana: Och kanske blir din bebis inspirerad av vansinnesbebisen, man kan ju alltid hoppas!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Barn BF idag och ingen bebis verkar vilja titta ut. :mad: Slemproppen började iofs släppa häromdagen, men förutom det så har jag inte haft...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 078
Senast: WithoutFaith
·
T
  • Låst
Övr. Barn jag VET att det är jättevanligt men jag håller på att gå åt här känns det som. Varje dag, med 5-30 minuters mellanrum (går i perioder...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: Nowis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp