Bukefalos 28 år!

Jahapp *gnälltråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jahapp *gnälltråd*

cirkus skrev:
KL

När jag väntade mina tvillingar var jag på fest på lördagen och dansade natten lång - på måndagen var jag tvåbarnsmor ! Det lustiga var att en annan tjej också var höggravid och hon fick också bebis på måndagen.

Tack för tipset! :idea: Ska på 30-års fest på lördag. Jädrans vad jag ska dansa då! ;) :banana:

/Timsetim
 
Sv: Jahapp *gnälltråd*

det fubkade visst o gnälla, :D ¨kl 16:45 kom hon ut igår, 50 cm lång och vägde 3750 g :love:

imag0025_orig_SE.jpg
 
Sv: Jahapp *gnälltråd*

Haha!! Kände det på mig när jag läste tråden! GRATTIS!!! Underbart söt bebbe!!!:love:
 
Sv: Jahapp *gnälltråd*

Oj, vad härligt! Ett jättestort grattis! :bow:
 
Sv: Jahapp *gnälltråd*

:bump: :banana: :bump: GRATTIS :bump: :banana: :bump:

Helt underbar är hon!

Kom precis hem från förlossningen, hade en lite blödning så de tyckte att jag skulle komma in, allt var OK och läkaren trodde att det var min hosta som hade fått livmodermunnen att spricka lite och att det var därför jag blödde. Gjorde iaf ett UL och bebisen väger ca 3250 g och jag har fyra veckor kvar :eek: :eek: :eek:
 
Sv: Jahapp *gnälltråd*

Åh vilken liten sötis, helt perfekt! Jättegrattis!!! Själv hade jag falskt larm igår hihi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 408
Senast: kryddelydd
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund : Blev förra vintern ombedd att ta hand om 2 hästar då ägaren skulle flytta till lägenhet. Vi är ytligt bekanta från den ort...
2
Svar
27
· Visningar
4 566
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Ja, jag har BF den 28 april, 15 dagar kvar i dag......(snart 14 då denna dagen går mot sitt slut) Vilka är vi fler som väntar nu...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: memma
·
T
  • Låst
Övr. Barn jag VET att det är jättevanligt men jag håller på att gå åt här känns det som. Varje dag, med 5-30 minuters mellanrum (går i perioder...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: Nowis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp