Är det ok att bjuda in nykter alkoholist i nyår?

om hundarna inte tål varandra hade jag inte bjudit med hennes hund. Det finns pensionat osv. för den istället. Sedan skulle jag fråga henne omhon vill med.
 
Hundarna tål varandra, de har träffats ute i koppel och det har gått bra, men samtidigt vet jag att min egna beter sig annorlunda inomhus, att hon gärna är "boven" i att starta bråk för minsta lilla. Vaktar mig mot andra hundar mm. Vi har hyrt stugan under 4 dygn, så inte så roligt om man ska hålla isär hundarna hela tiden, och tanken är ju trots allt att hundarna ska få komma ifrån raketerna under nyårshelgen, så att be om att hon ska lämna in på pensionat låter inte schysst.

Men det har vart på tal om att jag ska bjuda hem denna person på middag framöver, så då får vi se om det fungerar med hundarna och om vi kan prata lite om hur hon känner inför att vi andra kommer dricka.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Att inte alla hundar kommer överens och accepterar varandra är jag helt med på, precis som med människor så handlar det ju oftast om...
Svar
16
· Visningar
8 134
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 633
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp