Är detta ett okej resultat?

Bokar du så att du bestämmer hur lång tid du vill ha? När jag bokar så bokar jag en specifik behandling t.ex. slingor långt hår utan att jag ska behöva veta hur lång tid det tar. Det kan ju inte jag veta.
Det brukar väl allt som oftast stå hur lång tid vald behandling tar. I alla fall om en bokar via Boka direkt.
 
Bokar du så att du bestämmer hur lång tid du vill ha? När jag bokar så bokar jag en specifik behandling t.ex. slingor långt hår utan att jag ska behöva veta hur lång tid det tar. Det kan ju inte jag veta.

Ja, jag bokar så mycket tid jag vill ha, enklare att boka direkt i systemet där jag kan se exakt vilka luckor som finns som passar mig.

Om man inte vet vad man ska göra eller hur lång tid det förväntas ta får man ju gå dit och fråga om man inte varit där tidigare, det diffar rätt dramatiskt beroende på hur mycket hår man har. Jag brukar fråga gången innan om jag vill göra någon större förändring nästa gång, och diskuterar i så fall förväntat resultat redan innan jag bokar tiden, annars går det ju inte att göra en någorlunda uppskattning av vad som kommer krävas. Ingen ny frisör har kunnat planera rätt om de ska slinga mitt hår. :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 941
Senast: MiaMia
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 105
Senast: Whoever
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 008
Senast: mars
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp