Är jag galen? (hästval)

Sv: Är jag galen? (hästval)

aa visst är han fin:D jag är arbetslös och har inte råd att ha två hästar då, men så fort jag får jobb så är han min!(förhoppningsvis!)
 
Sv: Är jag galen? (hästval)

Håller tummarna att det blir snart då, han är jättefin verklgien!

KL
Tyvärr gick min älskade Skenkur inte igenom besiktningen, halt vänster bak, går inte säga varför, men jag kan ju inte köpa en halt häst liksom...tyvärr.

Så känner mig ganksa deppig och väldigt ledsen, för jag har ändå tagit hand om honom och rehabat lite och så och precis nu när han börjar bli lite fin så funkar det inte att köpa :(
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: linlar1
·
Hästmänniskan Hej! Jag är ny på denna sida, vet inte om den fortfarande används eller om jag är på rätt plats, ber om ursäkt för de! Jag måste lätta...
Svar
13
· Visningar
3 232
Senast: super
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Här kommer jag igen. :o Det är så att jag precis har skickat in en ansökan till en stiftelse om att få hjälp med att...
2
Svar
32
· Visningar
3 946
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när...
2
Svar
23
· Visningar
3 157
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp