Är jag redo?!

Klarar jag det? (Ansvar,kunskap,ridningen) skriv gärna varför sen😁

  • Ja

    Röster: 11 91,7%
  • Nej

    Röster: 1 8,3%
  • Kanske (utveckla som kommentar)

    Röster: 0 0,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    12
Tycker det låter som ett jättebra sätt att få en introduktion till hur det är att ha hand om en häst. En snäll äldre läromästare som du litar på, och så har du kunnigt folk omkring dig på ridskolan så att du kan be om hjälp när du behöver (och du ska INTE vara rädd för att be om hjälp!!)

O jag tycker det är jättebra att du tvekar och funderar! Det visar att du förstår hur stort det är att ha hand om en häst och hur viktigt det är att det blir rätt.

Lycka till :) Berätta gärna hur det går.
 

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 898
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 850
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 067
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp