Äta i Göteborg

Lumos_Nox

Trådstartare
Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart.
Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå känns lite roligare. Vi är inga finsmakare och ingen av oss dricker så fancy är det inget behov av. Ingen fiskinriktad restaurang.
Ett par snäpp högre än snabbmatsrestaurang vore väl trevligt iaf :rofl:

Har ni några tips? Blir överväldigad av alla resultat när man försöker söka, bättre att få personliga tips.
 
Min favorit är Warszawa. Varning dock för STORA portioner. Vi var två och vi kunde inte på långa vägar äta upp en förrätt och två varmrätter. Men gott var det! Kanske inget för vegetarianer som så, om det är ett krav :)
 
Gillar man stark sydindisk mat rekommenderar jag The South Indian på lilla Kungsgata inte långt från centralen.
 
Igår var jag på Taverna Averna, god mat till hyfsade priser, själv åt jag torsk och den var jättegod!
Tredje Långgatan.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är i en relation med min pojkvän sedan 2 år tillbaka, han är 25 och jag är 23 år gammal. Jag har alltid upplevt han som en...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 542
Hundhälsa Har en liten DSG-kille på drygt 7 månader, en sprallig, glad och trevlig krabat som gillar att mysa och hitta på bus. Allt frid och...
2
Svar
22
· Visningar
3 125
Senast: GardenAngel
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 506
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 933
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp