Äta middag Sundbyberg?

Mia_R

Trådstartare
Var går man för att äta en god middag i Sundbyberg en vardagkväll? Jag vill inte ha pizza, pasta eller burgare och då jag kör bil kommer det bli en helnykter tillställning. Tänker mig varmrätt ca 300 - 400 kr?
 
Jag har ätit på många olika ställen i Sundbyberg, men inte lika hög prisklass som den du tittar efter. Tycker man om fisk finns Bra Mat på Tulegatan. Har förstått att många fiskälskare tycker att den är fantastisk. Det brukar också finnas något för den som inte älskar fisk. Som jag :)
Libaneza längre ner på samma gata tycker många om.

Ska fundera över om jag kommer på fler trevliga ställen.
 
Var går man för att äta en god middag i Sundbyberg en vardagkväll? Jag vill inte ha pizza, pasta eller burgare och då jag kör bil kommer det bli en helnykter tillställning. Tänker mig varmrätt ca 300 - 400 kr?
Kolla Tripadvisor. Har sällan blivit missnöjd när jag gått på omdömmen där :)
 
Kolla Tripadvisor. Har sällan blivit missnöjd när jag gått på omdömmen där :)
Jag kollade där i em innan jag skapade tråden men hittade inget roligt. Mest indiskt, pasta, pizza och dessa sabla burgare. Mitt sällskap är mest troligt köttätare, jag vet att iaf ett par är det men jag kan mycket gärna mig tänka mig både fisk och vegetariskt. Tack @Görel.
 
Det finns även annan mat på The Public. Jag har varit där en gång. Jag åt någon anka med pumpakräm och sällskapet åt fiskgryta med musslor och räkor.
Det man behöver tänka på med det stället är att de tar emot fler bordsbeställningar än vad de har platser till. Har hänt kompisar flera gånger. Dock har det varit på helgen och inte vardagar.
 
Var går man för att äta en god middag i Sundbyberg en vardagkväll? Jag vill inte ha pizza, pasta eller burgare och då jag kör bil kommer det bli en helnykter tillställning. Tänker mig varmrätt ca 300 - 400 kr?
Mitt favorithak är Parma på tulegatan, lätt att hitta parkering. Vällagad mat.

Sen finns selmas på fredsgatan där får man ha med dig hund.
 
Mitt favorithak är Parma på tulegatan, lätt att hitta parkering. Vällagad mat.

Sen finns selmas på fredsgatan där får man ha med dig hund.
Finns det annat än pizza, pasta och burgare där? Jag har aldrig sett annat men jag kan förstås ha missat det.

Håller annars med om Parma, tycker mycket om deras mat men det kan vara svårt att hitta plats.
 
Jag kollade där i em innan jag skapade tråden men hittade inget roligt. Mest indiskt, pasta, pizza och dessa sabla burgare. Mitt sällskap är mest troligt köttätare, jag vet att iaf ett par är det men jag kan mycket gärna mig tänka mig både fisk och vegetariskt. Tack @Görel.
Jag ska senare idag träffa vänner som bott i Sundbyberg i hela sitt liv, ska höra vad de föreslår.
 
Jag tycker att The Public är en helt ok restaurang. Vi går dit emellanåt med kollegerna. Trevlig lokal, ok service, helt ok mat.
 

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 181
Senast: Badger
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 402
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 706
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 473
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp