Gnarpis
Trådstartare
Igår kväll kom ambulansen hem till oss efter att sonen vaknat upp skrikande, tuppat av och därefter krampat. Vi fick ingen kontakt med honom förrän efter vad som kändes som lååång tid men det kanske bara höll i sig i några minuter.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv
När han sträckte upp handen mot lampan och tittade på den så lugnade vi ner oss
älskade lilla unge.
Vi åkte in till akuten och han blev undersökt utan några som helst konstigheter. Läkaren var ganska säker på att det var ett affektanfall. Det kan barn tydligen få när dom blir förbannade eller skrämda och dom skriker så hysteriskt så dom inte får luft. Det kan vara ärftligt.
Förmodligen blev han skrämd av en mardröm. Stackars liten.
Finns det någon som har erfarenhet av detta?
Det känns skitjobbigt. Man ska inte bli överbeskyddande, men jag blir gråtfärdig av att han inte vågar somna nu. Behöver nog lite stöd.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv
När han sträckte upp handen mot lampan och tittade på den så lugnade vi ner oss
Vi åkte in till akuten och han blev undersökt utan några som helst konstigheter. Läkaren var ganska säker på att det var ett affektanfall. Det kan barn tydligen få när dom blir förbannade eller skrämda och dom skriker så hysteriskt så dom inte får luft. Det kan vara ärftligt.
Förmodligen blev han skrämd av en mardröm. Stackars liten.
Finns det någon som har erfarenhet av detta?
Det känns skitjobbigt. Man ska inte bli överbeskyddande, men jag blir gråtfärdig av att han inte vågar somna nu. Behöver nog lite stöd.