Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!
Nej det kan man nog inte med vem det än är men det är ju inte hellre helt omöjligt att hon finns där.
Ett råd från mig efter alla de olika jag pratat med så är dt just att inte lita blint på dessa, även om folk säger att de är duktiga, jag har blivit skickad hit och dit hela tiden men faktum är att 3 av dom har haft vatten, en säger öppet vatten, en säger hamnbild och en säger tång/fisklukt som gemensam nämnare, man, omhändertagen. 2 har haft, lång stallbyggnad, och de har varit lite si och så med avståndet, från c:a 5 km. fast det var alldeles i början till nu sista veckorna max 35 km från Helsingborg till sist nu lite drygt 1 mil hemifrån fågelvägen, detta innan jag pratade med Saidas dotter idag, vet inte vad hon heter, Sol-britt tror jag.
Det märkliga är att hur de tror att jag skall se framför mig i verkligheten vad de sägeer sig se i huvudet, en enda av dom har varit här och varit med ute en gång, det lät så bra, så bra men sen har jag inte hört av honom mer hellre, han sa att det ser spansk ut ovanför stalldörren, jaha, hur ser det ut då???
En tyckte hon skulle ha 500 kronor av mig för att hon talade om för mig att min hund var skitförbannad på mig för att jag aldrig kunde säga nej till folk och att jag alltid skulle hjälpa andra, URSÄKTA????? var det inte min hund hon skulle "prata med"? Och jag förlorade en hel vecka på mitt sökande i skogen av en annan, nej, jag har haft lika bra känningar själv hela tiden som de andra men vi har ju faktiskt inte letat på de sista ställena, i alla fall inte jag, det har jag inte hunnit förrän nu så hon kan mycket väl vara i Danmark oxå.
Man blir bara mer och mer förvirrad för var gång man pratar med dom så jag personligen har inte varit hjälpt av det ännu.