Afghantrick

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Galathea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 259
Sv: Afghantrick

Vad duktig han är! :love:
Jag har faktiskt aldrig sett en afghan som tränar tricks så det var riktigt roligt. :D

Skickade över filmen till en kille här i S-vall som har 3 st av rasen. Hoppas han blev inspirerad för han gillar också att jobba med hundarna. Vet dock inte vad de kan... ;)

Lycka till i fortsättningen med träningen,lägg gärna in fler filmer!

Vad duktiga ni är!
Cebbe är såå fin, särskilt i början av filmen när han lyssnar(lägger huvudet på sned):love:
Han blir säkert en jätte bra vårdhund!

*kl*

Fiiina Cebbe! Jag kommer ju sakna honom nu i två veckor, han är ett charmtroll! Men nu ser jag ju hur duktiga han e med dig, när jag säger sitt glor han bara på mig och undrar och var e godiset då? :P

Vad många tricks han kan!

Haha! Om han gillar att jobba med sina så kan dom säkert ännu mer. :p Det är ju liksom inte så avancerade saker egentligen, jag tycker bara det är kul att han kan det och han gör det så pass kvickt ändå. :) Vi har provat lite viltspår och så med och det tänkte jag utveckla sen när han är klar med detta. Han behöver träna lite på att hålla näsan i backen och inte vädra i luften och leta efter klöven med synen. :D

*kl*

Fiiina Cebbe! Jag kommer ju sakna honom nu i två veckor, han är ett charmtroll! Men nu ser jag ju hur duktiga han e med dig, när jag säger sitt glor han bara på mig och undrar och var e godiset då? :P

Vad många tricks han kan!

Jag tror att både han och fröken Åsikt saknar er med. Imårse blev dom iiinte nöjda när vi var ute och gick och inte gick till tåget utan vände och gick hem igen! :eek: Cebbe gnällde hela vägen hem. Går man upp tidigt får man åka till dagmatte ju. :p

Vad snygg han är! Kul med bugning, det ska jag prova på mina! :)

Tack! :laugh: Ja, testa. Det gick jättesnabbt att lära Cebbe just det. Han lägger sig nämligen så, med framdelen först och sedan bakdelen. Min kompis har samma sak på sina hundar fast på kommandot "stretcha". :p

Jag alskar borjan pa filmen!
Han har en underbar karaktar sag det ut som, som lyser igen! :)

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt... 2
Svar
29
· Visningar
3 315
Senast: Pilot
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 509
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
Fritid Så, nu bryter jag ut avstickaren från min symaskinstråd där jag snöat in på frihandsbroderi - i förhoppningen att det finns fler... 31 32 33
Svar
658
· Visningar
38 279
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka