Aggresiv reklam från BigBuy

fejko

Trådstartare
Det har börjat dyka upp väldigt aggresiv reklam från något som heter BigBuy på min mobbe (pop-up annonser för all möjlig skit). Jag har förmodligen klickat någonstans där jag inte borde, problemet är att det går att stänga av skiten. Vanligtvis brukar man ju kunna klicka på en länk om man vill slippa utskick men inte här. Hur gör man?
 
Puttar igen!

Ingen som vet hur man blir av med skiten? Pop-up reklam. Jag klagade på trustpilot och då svarade de att det bara var att gå in i kontrollpanelen och avregga sig. Vilken kontrollpanel? Jag har inte registrerat mig någonstans.
 
Ta bort cookies och historik så blir du nog av med det. Kan också rekommendera att använda en VPN-app med popup-/malware-blockerare :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 138
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet. Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 736
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 415
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp