Bukefalos 28 år!

Aggressiv "mupp" hund..

Tack. Fattar inte, när ska man sluta gråta? Jag vet att jag tog rätt beslut men det känns så tungt.. När han var bra så var han världens underbaraste hund, när han var dålig så var han ett monster.. Eftersom vi höll kiropraktorbesöken i så tätt intervall så hann han aldrig bli så dålig men då insåg jag heller inte hur det låg till egentligen :(. Jag börjar tvivla på att han var helt smärtfri emellan besöken utan mer att det kanske lindrade det värsta.
Du har gjort så bra du kunnat/haft förmåga till, ingen kan begära mera av oss husdjursägare.

Vi lär oss ständigt inför våra nya "lurviga paket av lycka." Var och en av dem lär oss mer o mer, men vi blir aldrig fullärda.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 443
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 567
Senast: Acto
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: tanten
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 123
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp