åh så dumt..

jos

Trådstartare
lyckades precis radera alla mina bokmärken, däribland ett antal sidor med photoshoptips och tutorials osv. jag behöver verkligen ha de där sidorna men jag minns inte alls vad de hette..
nån som vill vara snäll att dela med sig av lite bra länkar?

Sv: åh så dumt..

har inget tips på länkar, men sök på google kanske? jag vet inte..men det är det jag brukar göra när jag letar efter saker..

Sv: åh så dumt..

ja, jo. men det är så svårt att hitta riktigt bra grejer där. tänkte att någon kanske hade nån bra sida på lager.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 978
Senast: Amha
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 963
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 087
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka