• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare guldlock
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 809
G

guldlock

Nu har jag försökt ett jäkla bra taf att få hem DC ++ men de gå ju inte. Har nu WinMX att ladda ner med, men d är inge bra. Kan nån förklara lite mer ingåeende hur man laddar ner det ? Jag har gått in på download.com å laddat ner de och de kommer men de går inte ladda ner musik/filmer, varför ?

De vart säkert lite luddrigt, hoppas ni förstår iaf !

är det programet du inte får ner eller? eller är det att du inte får ner någon musik? om det är att du inte får ner musik/filmer kan det bero på lite olika inställningar..
sitter du tex. bakom en brandvägg eller nåt liknande?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 221
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 456
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår