Ainsley Vanguard

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Eliza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 3 023

Eliza

Trådstartare
Är det fler som har en sådan?
Vad är era erfarnheter av den?
Och vad är ainsley för en sadel, hittar inget när jag googlar på den och inte heller när jag söker här får jag fram något vettigt.

Blev helt kär i den :love:

Sv: Ainsley Vanguard

Jag har för mig att Skara hästsport och zoo sålde nya Ainsley sadlar förut.
Det är iallafall fina sadlar.

MVH/
Stefan

Har en Ainsley "rubens" i buffelskinn. Riktigt fint o mjukt skinn i den sadeln, man sitter som gjuten:love:. Tyvärr passar inte sadeln pållen längre så nu hänger den där den hänger... Ainsley tillverkas i England "sadelmeccat" Valsall (stavning?) En fin kvalitetssadel helt enkelt.

Har haft en sådan hoppsadel, en flatback.
Sålde den ganska snabbt, låg bra på hästen, men tom i jämnförelse med Stübben var den HÅRD.

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 084
Senast: cili
·
Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: Badger
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 803
Senast: Happimess
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 729
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka