Bukefalos 28 år!

Får en känsla av att du är på dåligt humör då du upplevs som snarstucken :nailbiting:
Jag har tagit del av en bok (obs än så länge bara en bok men det kan mycket väl bli fler i framtiden) skriven i ämnet och sakliga debatter.
Vad i hela fridens namn har mitt humör med saken att göra?
Jag poängterar bara att det är ganska kaxigt att uttala sig om att forskningsmedel går till nonsensforskning när man själv inte ens har tillgång till inhämta och tillgodogöra sig en merpart av den forskning som publiceras.
 
Vad i hela fridens namn har mitt humör med saken att göra?
Jag poängterar bara att det är ganska kaxigt att uttala sig om att forskningsmedel går till nonsensforskning när man själv inte ens har tillgång till inhämta och tillgodogöra sig en merpart av den forskning som publiceras.
Så du diskuterar ALDRIG eller har åsikter kring något du läst, hört på Tv nyheter / debattprogram? Vad som är riktigt kaxigt är att på ett diskussionsforum avkräva expertkunskaper i ett ämne. Däremot går det bra att fråga var jag fått min inspiration till att våga hävda att det finns en hel del att granska och ifrågasätta vad gäller den " mjölkstinna heliga kon" forskning. Bara säg till om det finns intresse -så länkar jag
 
Får en känsla av att du är på dåligt humör då du upplevs som snarstucken :nailbiting:
Jag har tagit del av en bok (obs än så länge bara en bok men det kan mycket väl bli fler i framtiden) skriven i ämnet och sakliga debatter.
Måste du tillskriva andra känslor som de överhuvudtaget inte uttryckt sig ha? Går det inte att diskutera på en högre nivå än så?
 
Det som vände min acne från långvarig, smärtsam, psykiskt påfrestande till fullständigt normal hy var...

Grönmyntate.

Jag har inte diagnos på pcos eller så, men har rätt kraftig behåring och har försökt söka hjälp för det och acnen tidigare (vården är ju dock ofta... "Det är fullständigt normaaaalt").

Grönmynta reglerar androgener.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19585478/
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 214
Senast: starcraft
·
Mat Jag blir så förvirrad. Hoppas att Buke kan ge mig klarhet. Vad är egentligen den där processade maten man ska undvika om man vill vara...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 409
Senast: Askvind
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 298
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
967
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp