Bukefalos 28 år!

aktiviteter i Göteborg

Countrystyle

Trådstartare
Hej!
Ska ut på en andra dejt med en go kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?
 
Hej!
Ska ut på en andra dejt med en go kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?
Göteborgs stadsmuseum är öppet till åtta. Kostar 40kr.

Skulle jag behöva börja dejta nånnågon gång kommer jag alltid att föreslå universeum. Nappar dom inte så skulle jag ändå inte gilla dem. ..
 
Hej!
Ska ut på en andra dejt med eCafé kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?

Åh, så roligt!
Grattis!

Jag älskar Guldhedstornets Cafe!
(Även om det var charmigare för ett par år sedan.)

Där har jag -och många med mig- pluggat till prov och tentor!
Suttit i många och långa samtal med vänner och pojkvänner!
Träffat släktingar på hastig genomresa där osv. osv.
Kort sagt, Guldhedstornet är alltid rätt!

Ta hissen upp, köp bara kaffe eller te om inte ekonomin tillåter mer, njut av den magiska utsikten, spela något av spelen caféet tillhandahåller...
Atmosfären gör att även nya möten känns lättsamma! :-)
 

Liknande trådar

Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: marengo
·
Kropp & Själ Hej! Har innan jag tog upp hästintresset igen tvättat håret två gånger i veckan och det har funkat bra. Nu när jag rider i princip...
Svar
19
· Visningar
1 104
Kropp & Själ Jag började med minipiller, Azalia, när mensen kom igång efter Marodören för ca 6 veckor sedan och jag mår så skrutt. Huvudvärk...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: bumpo
·
Fritid Min bästis och jag ska stanna en natt i Göteborg, tipps någon på aktiviteter man kan göra i kväll från 21-22 tiden som turist? Vi...
Svar
6
· Visningar
915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Hög matskål
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp