Bukefalos 28 år!

Akut hjälp sökes! Ang anmälan till meeting..

N

natalie

Jag har en lite dum fråga :o känns pinsamt att fråga men hur anmäler man sig till ett meeting? Ska man fylla i två anmälningsblanketter eller ska man skicka in endast en blankett?
Om man ska skicka in en blankett hur gör man då när man ska fylla i vilka klasser man vill rida,finns ju ej datum att välja vid ifyllningsrutan för klasser :confused: och det är ju olika klasser jag vill rida de olika dagarna. Hoppas på snabb hjälp eftersom jag måste anmäla mig omgående!:bow:
 
Sv: Akut hjälp sökes! Ang anmälan till meeting..

Om du har en häst behöver du bara fylla i en blankett, bara å kryssa i de klasser du vill rida. om du skall rida hela helgen vet ju både du och arrangören vilken dag respektive klass är!:)
 
Sv: Akut hjälp sökes! Ang anmälan till meeting..

Alla klasser har ju olika nummer oavsett dag, så det är bara att kryssa i rätt nr på blanketten så blir det rätt :idea:
 
Sv: Akut hjälp sökes! Ang anmälan till meeting..

Ok jag såg inte att klasserna hade olika nr..olika dagar:idea:
Tack för hjälpen!!:banana:
 
Sv: Akut hjälp sökes! Ang anmälan till meeting..

kl
och trådstöld.
Om jag ska anmäla mer än en häst måste jag väl fylla i en anmälan per häst eller hur är det?
 
Sv: Akut hjälp sökes! Ang anmälan till meeting..

och trådstöld igen :angel:

på meeting ska man vetrinärbeskita båda dagarna om man är med? elr om man bara startar fredag och söndag tex *
ska man då vetrinärbeskita båda dagarna elr en dag?
 
Sv: Akut hjälp sökes! Ang anmälan till meeting..

Jag har alltid bara veterinärbesiktat en gång på meeting. Annars skulle det bli dyrt för den enskilda och en sjujäkla kö till veterinären.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: MML
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 716
Senast: Saigon
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
861
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 506
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp