akuthjälp

_busster_

Trådstartare
sitter här och jobba med mitt projektarbete, är typ klar ska bara fixa en framsida, vill ha bilden som ska vara på framsidan över hela sidan, sedan ska namnet stå uppe i hörnet på bilden, men fatta inte hur man gör.. jag jobbar i "microsoft word" snälla hjälp mig vill att de ska se snyggt ut och det ska vara klart till måndag med detta måste bli klart ikväll, har en loggbok att skriva med:confused:. tack på förhand//_busster_
 
Sv: akuthjälp

Det är bara att infoga en bild, sätt figursättning Bakom text och sedan dra upp den i rätt storlek (eller anpassa den till sidan). Du kan använda justera för att få det mitt på sidan.
Det var det kortaste, enklaste förklaringen jag hade. Hoppas du förstår hur jag menar. Lycka till!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 944
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 787
Senast: Exile
·
F
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Rubriken är en återkommande replik under terapisamtalen. Jag vill bara få vara. Bara få vara, utan prestationsångest och krav. Jag vill...
2
Svar
27
· Visningar
2 225
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp