Akvarietråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har även black molly barn nu. Och spixi bebisar.
Mina landisar har bebisar nu
Baby boom!
20180728_100834.jpg
 
Småmonstren växer! :heart Men antalet andra fiskar i karet har minskat rätt dramatiskt medan jag väntat på pumpen till det lilla.
Jag tror bestämt att det får bli ett rent kribi-kar i framtiden. När de väl börjat leka brukar det ju vara hopplöst.
Kanske kan en eldstjärt eller en tuff ancistrus palla. :)
38085065_2193461340873149_4163065908287242240_n.jpg
 
Ah, jag visste faktiskt inte att det fanns reptiler som äter snäckor!
Igelkottar däremot. :) Och dem har ju folk som husdjur numera.
jo, de äter snäckor. Så de brukar få oönskade snäckor.
Missade denna kull, har inte orkat riktigt att storstäda hos dem, nu pga värmen. Men nu ska jag komma ihåg att kolla igenom soilen oftare efter ägg.
 
jo, de äter snäckor. Så de brukar få oönskade snäckor.
Missade denna kull, har inte orkat riktigt att storstäda hos dem, nu pga värmen. Men nu ska jag komma ihåg att kolla igenom soilen oftare efter ägg.

Vet du vilken typ? Av reptiler alltså. Det vore en praktisk reptil att hålla här i Uk tänker jag.

Inte för att jag tänkt skaffa fler... mensåatteh.... :angel:
 
20180807_211256.jpg

Nu har mitt kar varit igång i typ 3,5 vecka och det har växt på bra! Har varit kämpigt med värmen, blev väldigt varmt i karet så körde med släckta lampor när det var som värst. Ska äntligen köpa lite fler invånare i slutet av veckan när värmen förhoppningsvis gett med sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 148
· Visningar
42 853
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 057
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 605
Senast: Breaktown
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp