Akvarietråden lll

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20210402_101947.jpg
 
IMG_20210402_114741_270.jpg

När jag ser att de här mår bra, ska jag flytta över ancistrusarna till dem. Så får de tre ottosarna sköta 70 karet. Jag ska byta från grus till Sanzibar riversand i 70 karet också. Det ser mkt trevligare ut. Gruset gömmer mkt av dyngan...
 
DSC_0260.JPG

Det här är första gången jag kikar lite närmre eftersom dom var rätt skygga i början, och tydligen har ett par hittat en lite rotbit som blivit kvar i sanden och lekt på 😅 Kan vara någon dag gammalt också, trodde det var sand först. Kanske får kicka igång lilla 43an om dom fortsätter så här!
 
Visa bifogad fil 67460
Det här är första gången jag kikar lite närmre eftersom dom var rätt skygga i början, och tydligen har ett par hittat en lite rotbit som blivit kvar i sanden och lekt på 😅 Kan vara någon dag gammalt också, trodde det var sand först. Kanske får kicka igång lilla 43an om dom fortsätter så här!
Tack, jag fick härom dagen höra från en fjärilsciklidexpert att de inte lägger vita ägg... (men som JAG har läst det, finns risken att de är obefruktade) Jag håller tummarna för oss. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp