Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du får tag i luminatus!La en stor beställning på fisk till jobbet. Hade med luminatus där också i hopp om att köpa fler själv. Restade. Såklart. Finns dock fortfarande kvar på hemsidan för beställningJag ska nog ta mig till en butik som har en annan leverantör sedan och fråga om de kan ta in några åt mig... Hade ju ner några egna luminatus i odlingsakvarium nyligen, men jag fick dem inte att leka öht. Misstänker att de är för gamla...
Någon dag snart ska jag också iväg på fiskspaning i olika butiker tillsammans med vännen som har 720L. Kanske kan jag hitta någon luminatus då... Ska också spana efter någon snygg kampfisk. Idag fick vi in en kortfenad till jobbet som var vit/silvrig med röda fenor och rött huvud. Hade han varit blå istället för röd, då hade jag köpt honom. Så otroligt fin, men jag vill inte ha en röd hane.
Ljusa bettor får ofta tumörerHoppas du får tag i luminatus!
Kul med fiskspaning! Jag vet inte om det var en typ av dragonscale du såg men beskrivningen fick mig att tänka på denna typen:
![]()
![]()
Så tänkte bara varna för att bettor med dragonscales (som t.ex samurai varianten) ofta får diamond eye med tiden och blir blinda ifall det var en sån och du inte redan visste det.
![]()
Jag vet inte sådär jättemycket om det mer än att varianterna med de där fräcka fjällen verkar dras med denna defekt i mycket större utsträckning än andra. Tycker de är jättefina men jag har tyvärr själv sett några stycken som till och med hunnit börja utveckla det i butik, verkar vanligare att det tar något halvår/år annars efter vad jag läst.![]()
Nä, inte en sådan modell. Men så trist att de verkar vara mer sjukdomsdrabbade än andraHoppas du får tag i luminatus!
Kul med fiskspaning! Jag vet inte om det var en typ av dragonscale du såg men beskrivningen fick mig att tänka på denna typen:
![]()
![]()
Så tänkte bara varna för att bettor med dragonscales (som t.ex samurai varianten) ofta får diamond eye med tiden och blir blinda ifall det var en sån och du inte redan visste det.
![]()
Jag vet inte sådär jättemycket om det mer än att varianterna med de där fräcka fjällen verkar dras med denna defekt i mycket större utsträckning än andra. Tycker de är jättefina men jag har tyvärr själv sett några stycken som till och med hunnit börja utveckla det i butik, verkar vanligare att det tar något halvår/år annars efter vad jag läst.![]()
Känns så avancerat med saltvatten!Vårt gäng säger Hej.