Ålder för att få tävla c-ponny

F

feliand

Hur gammal får man vara för att tävla c ponny? är det på 18 år eller mindre? syftar främst på hopp, dressyr och fälttävlan.

peace
 
Sv: Ålder för att få tävla c-ponny

vet att någon gräns gåår på 16 år. Men tror absolut du får tävla c tills du är 18!

Bor du i ljungby/småland?
 
Sv: Ålder för att få tävla c-ponny

vet att någon gräns gåår på 16 år. Men tror absolut du får tävla c tills du är 18!

Bor du i ljungby/småland?

okej bra :) känner en som har en grov cponny som skulle vilja komma ut på lite tävlingar :)

småland, yes. vaddå då?
 
Sv: Ålder för att få tävla c-ponny

Hehe det låter bra. Nej jag bor i ljungby! har du egen häst eller vad? Skicka gärna ett PM
 
Sv: Ålder för att få tävla c-ponny

Du får tävla c-ponny i Sverige tills det året då du fyller 18 är slut. Men om du tävlar utomlands/internationellt så får du bara tävla tills du är 16.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 989
Senast: hhere
·
Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
609
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra torrfoder
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp