Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*fniss* Nää, det hade jag inte tänkt. Bara att ungat tenderar att växa en del när de dessutom bara har skinn o ben (o muskler) på kroppen så ser det liksom värre ut än det är...
DaydreamBeliever> Jag sökte faktiskt först här men eftersom jag inte hittade rätt sökord fick jag inte rätt svar heller
För er som håller till här är det lättare med rätt sökord osv. JAg är helt ny på detta......
*mummel, mutter*
Som alla andra säger är det 18 år som är det sista tävlningsåret, samma med D - Ponny... När det gäller längden vet jag bara att i Dressyr säger domaren till om man är för lång för att starta ponnyn, och då är det över.. När det nu gäller hoppning är jag inte lika säker, men är man fööör lång, säger domaren garanterat till en..
Ekonomi & Juridik Och du måste ha en annan försäkring än den vanliga om du vill hyra ut. Även försäkringsbolagen verkar förstå att slitage på uthyrda...