Äldre modell av bomhållare

månFare

Trådstartare
Jag efterlyser äldre modell av bomhållare. Finns det såna att köpa? Alltså det är såna där med två metallpinnar som sticks in i hål i hinderstödet, (har en plåtskål för bommen oxå naturligtvis =) )
Vet nån?? :bow:

Sv: Äldre modell av bomhållare

Prata med någon som är duktig på att svetsa, då behöver du bara köpa material och lär komma undan rätt så billigt...

Sv: Äldre modell av bomhållare

Har ett gäng sådana, hemmagjorda som bara ligger och skräpar. Dock så har de blivit rostiga...

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Kropp & Själ Ännu en sommar närmar sig och min lägenhet är varm. Det har i vår varit upp till 23-24˚ fast elementet är av. Har haft 23˚ i några... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 810
Senast: CaisaCax
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 863
Senast: cirkus
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 229
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka