Alfrida - stormen

Sätt in vedspis - borde finnas i var kåk och måste heller inte vara dyra. Finns många fina klinoder som behöver nytt hem och pryder sin plats även när de inte används.

Har man bättre råd kan man även köpa nytt. Är gamla skorsten för murken för att göra nåt åt så sätt en ny på lämplig plats, där finns många lösningar på det.
Jag skulle faktiskt vilja att det var lagkrav att det skulle finnas vedspis / annan likvärdig kok och värmekälla för att öht. få ett bygglov vid nybyggnation då det ju handlar om skydd för liv och hälsa vid ett skymningsläge av något slag. Går nätet och telen ner så skit samma, det kan man leva utan men värme, mat och skydd är lite svårt att undvara.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
320
Senast: Silver Girl
·
Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
461
Senast: Jeffery
·
Samhälle Hur har ni det i kväll och i natt? En reporter på nyheterna höll på att blåsa bort tidigare under kvällen.
2 3
Svar
53
· Visningar
3 960
Senast: Squie
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp