Alla sadelkunniga, HJÄLP!

Sv: Alla sadelkunniga, HJÄLP!

Men det känns också lite onödigt att ta hem en sån om de 1. kan fixa till en Stubben åt mig
2. Finns andra märken som passar bättre
3. Att Lemetexen är så smal att han växer ur den ganska snart.

Lemetex vet inte ens själva hur långa deras sadlar är... :crazy: de har inte kunnat svara på alla mina frågor.... Men jag ska fråga Stubben idag eller imorgon om jag kan få en måttbeställd. Fick svar p mitt mail, stod bara att jag skulle ringa dom....

Sv: Alla sadelkunniga, HJÄLP!

Pratade just med en sadelmakare med, och hon sa att det kanske vor möjligt att korta av bossan, men det finns inget som säger att det går eller ens blir bra.

Liknande trådar

Utrustning Hej alla! Jag behöver lite tips på hoppsadlar som skulle kunna passa mig och min unghäst. Jag tror att det optimala vore en...
Svar
1
· Visningar
1 921
Senast: Buck
·
Western Hej ! Håller på att försöka lära mig mer om western, men då jag bor i norrland så finns de ingen westernbutik på så där 50-60 mil... 2
Svar
37
· Visningar
6 861
Senast: IngaLena
·
Utrustning hej jag letar sadel till vår nya foderhäst, har fastnat lite på stubbens sadlar då hästen haft en äldre sån innan, Hon ska ha bred bom...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! ska byta sadel nu igen. De sadlar som jag testat: jorge canaves 33 dock var sadeln för smal. & finns ingen som är bredare...
Svar
2
· Visningar
758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka