Alla våra misslyckade ragg och ligg


O ja:D

Jag dumpade även en man efter tre års samboliv. Jag satt mitt ute på Riddarfjärden mitt emot stadshuset i en jävla träbåt. Skrek efter en yxa för att sänka båthelvetet och blev räddad av par i liten plastbåt. Sen bodde jag hos en bekant på en madrass i hennes hall och blev väckt av raggen hon släpade hem eftersom de var tvugna att kliva över mig där jag låg i hallen.
 
Usch, det där får mig att minnas en hemsk episod. Tack och lov preskriberad sedan länge...:cool:

Jag blev utbjuden av en kille som undrade om jag ville åka med på en picknick. Det ville jag. Vi tog hans lilla sportbil till en stor park i utkanten nånstans. Han dukade upp några flaskor vin och en massa mat. Jag är glupsk. :)

Drack förstås alldeles för mycket vin. Blev väldigt kissnödig, men det fanns ju inga buskar att kissa bakom i den där jäkla parken. Och bara sätta sig på huk gick ju bara inte. På väg hem var jag EXTREMT kissnödig. Trodde ändå att jag skulle klara mig hem. Men så fick vi först en punktering (som han fixade snabbt, han var bilmek) och sedan EN TILL.

Eftersom jag var rätt full och extremt kissnödig men ändå för pryd för att be honom stanna någonstans så att jag kunde gå på toa - så kom jag fram till att "han antagligen inte skulle märka om jag kissade i bilen":banghead:

Det blev ju typ översvämning på sätet med läderklädsel i hans lilla sportbil. "Oj då" sa jag. :o Tack och lov hade vi hans hund med oss och han satt i mitt knä. Så jag skyllde helt fräckt på hunden. "Oj, han kissade i mitt knä ..."

Trots denna start var vi sedan sambo i tre år innan vi skildes åt. Det sista han frågade mig var om det verkligen hade varit hunden som kissade i bilen, han hade ju aldrig gjort så varken tidigare eller senare. Jag blånekade även då.:o
Va ? Kissa i en bil ? Seriöst? Det var det vidrigaste :D
 
Jag dejtade en snubbe ett tag, och av någon anledning dröjde det några dejter innan vi låg med varandra. När vi väl kom till skott så högg han vällustigt in på mina tår under förspelet, som den sjukt varma kvällen till ära varit instängda i ett par ballerinaskor som inte andades sådär överdrivet mycket :yuck: Vi var rätt fulla och jag blev så förvånad att jag inte kom mig för att säga något på en stund, innan jag raskt avbröt och åkte hem.
Har absolut inget emot fetisher, men alltså vad fan! Mina svettiga tår liksom, ge mig en förvarning så jag kan skölja av dem åtminstone :laugh:
 
Inte jag som raggade men blev raggad på... jag har en beundrare i byn där jag jobbar i Jämtland :D Jag träffade honom på en fest som min granne hade och den här snubben tyckte tydligen att jag var jättehet (kan tillägga att jag sa typ "hej" på festen, vi pratade aldrig något).

Spola fram till några veckor efter festen. Det ringer på dörren mitt i natten och jag öppnar och då står han där (ej nykter givetvis) och vill bjuda mig på öl. Jag upplyste om att jag dricker inte öl, att jag faktiskt har pojkvän och är totalt ointresserad. Det tog ändå en j-la tid att bli av med honom :meh:

Helgen efter (återigen mitt i natten) kommer han med en flaska vitt vin eftersom jag inte drack öl. Det där med att jag inte är intresserad går liksom inte in :laugh:

Det har lugnat ner sig men han ser fortfarande lite för glad ut när han ser mig på byn :cautious: Sensmoralen är iaf att det kvittar om man byter bjudalkohol om det inte finns ett intresse i grunden :laugh:
 
Jag dejtade en snubbe ett tag, och av någon anledning dröjde det några dejter innan vi låg med varandra. När vi väl kom till skott så högg han vällustigt in på mina tår under förspelet, som den sjukt varma kvällen till ära varit instängda i ett par ballerinaskor som inte andades sådär överdrivet mycket :yuck: Vi var rätt fulla och jag blev så förvånad att jag inte kom mig för att säga något på en stund, innan jag raskt avbröt och åkte hem.
Har absolut inget emot fetisher, men alltså vad fan! Mina svettiga tår liksom, ge mig en förvarning så jag kan skölja av dem åtminstone :laugh:

Alltså det där hände mig alldeles nyligen och jag hade verkligen önskat att det inte var ballerinasäsong :nailbiting::laugh:
 
Senast ändrad:
Den här tråden får mig att minnas en kille jag pratade med då och då och som sedan frågade om han fick bjuda ut mig på middag.
Vi gick ut, läste menyn och han sade "du behöver inte välja något dyrt". Maten kommer in på uppläggningsfat och min förvåning när han inte lägger sin mat på sin tallrik utan börjar äta från uppläggningsfatet...
Han var snygg, jag förträngde bordsskicket, vi gick hem till mig, han nekade både vin och sex men sov gärna på min soffa för då kunde vi äta frukost tillsammans.
(Ja, han sov på soffan. Ja, han sörplade när han drack av syskonbarnens o'boy. Nej, vi sågs inte mer).
 
Hade dejt en söndag med en kille från HP, killen hade jobbat helg och tjatade om att det här var hans fredag och nu var han ledig två dagar. Vi spelade biljard och han drack öl. (för många oavsett veckodag) så fort det var min tur ställde han sig antingen rakt framför eller bakom och sa käcka saker om att utsikten var bländande och liknande.
Huuuur som helst, så bestämde jag mig ändå för att träffa honom igen. Åker hem till honom, ska bli bjuden på middag, han har redan ätit för han var hungrig och smöret till mackorna är slut.
Lägenheten är totalt omöblerad, förutom köksbord, där ett avtal mellan han och hans ex ligger där han köpt ut henne ur den gemensamma bostaden en vecka innan.
För att öht kunna sitta får vi gå in till sovrummet, där han har en 90cm bred säng, en tv på minst 70 tum som står på en trave böcker och så föreslår han att vi ska knulla. Han var åtminstone rättfram. Men jag åkte hem.


Träffade en kille via gemensamma vänner, lite tråkig och bonnig typ, men ville ge honom en chans eftersom han var väldigt snäll och gentlemannamässig. Vi dejtade en fem-sex gånger och det började faktiskt kittla lite i magen när vi sågs. Så blev jag äntligen hembjuden till honom efter ett par dejter hos mig, fin middag, gott vin, mys på soffa, allt bra liksom. När jag ska gå på toa inser jag att jag missat ett rum under husesynen vi gick när jag kom. Hojtar till och undrar vad som finns därinne samtidigt som jag gläntar på dörren och ser ett fullt möblerat barnrum, med ett barn sovande i sängen.
”Eeh… ja.. hehe. Jag har en dotter. Ville inte skrämma dig”
 
Kom på en till...

Var på krogen med en kompis för många år sedan. Hon hittar en kille och de börjar dansa. Jag dansar med hans kompisar, ni vet sådär i ring där man inte dansar med någon speciell. Var en kille där som jag fick lite ögonkontakt med, men inte mer än så. Han går ut för att röka och jag följer med.

Det första han säger är "jag tänker inte ta med dig hem". Jag blev lite ställd, för den tanken fanns inte ens i mitt huvud. Frågade ändå varför inte och fick till svar att jag var för ung för honom och skulle vilja ha barn och det ville inte han.

Kände väl spontant att det var att dra väl stora växlar på lite ögonkontakt på ett dansgolv :D
 
Kom på en till...

Var på krogen med en kompis för många år sedan. Hon hittar en kille och de börjar dansa. Jag dansar med hans kompisar, ni vet sådär i ring där man inte dansar med någon speciell. Var en kille där som jag fick lite ögonkontakt med, men inte mer än så. Han går ut för att röka och jag följer med.

Det första han säger är "jag tänker inte ta med dig hem". Jag blev lite ställd, för den tanken fanns inte ens i mitt huvud. Frågade ändå varför inte och fick till svar att jag var för ung för honom och skulle vilja ha barn och det ville inte han.

Kände väl spontant att det var att dra väl stora växlar på lite ögonkontakt på ett dansgolv :D
Hahahaha vad bisarrt!
 
Jag träffade en kille på ett dansgolv en gång i min ungdom, det var en kompis kompis av nåt slag, vi började hångla efter säg 5-10 min. Han såg bra ut och det kändes väl trevligt. Efter ca 20 minuters hångel börjar han prata och säger då "Jag älskar dig, jag vet att det finns folk som kommer säga att man inte kan älska någon man nyss träffat men jag älskar dig".
Jag avslutade det hånglet ganska snabbt efter det.
 
För hundra år sedan är 16-åriga Luff på väg hem från en raggarfest och hånglar lite i baksätet med en okänd kille och byter telefonnummer. Han ringer och vi bestämmer biodejt en fredag.
Han hämtar mig på stan och ganska så direkt berättar han att han är indragen i ett faderskapsmål där han är en av tre killar som kan vara pappa och även om han inte känner tjejen så kommer han att vilja flytta hop med henne om det är hans barn för det tycker han är rätt. Så jag inte hoppas på för mycket med vår relation OM han nu är pappan alltså...

Då det är för tidigt att gå på bio tar han med mig till en kompis på fika.
I kompisens - som är en sliten snubbe i 35-40 årsåldern - lägenhet finns det en mycket ung höggravid tjej (visar sig vara 17 år) och två barn i ålder 6-8 år. Jag tror ju tjejen är dotter till kompisen men nix det är sambon. Jag hänvisas att prata med tjejen - killarna sitter i köket.

Klockan går och bion blir det inget med. Strax efter 21 - då vi faktiskt satt oss vid köksbordet för att fika (jag hade väl inte ätit sen lunch så det var välkommet med lite fikabröd) så skakas hela hyreshuset av ett ljud som av ett vitrinskåp välter.
Två minuter senare ringer det på dörren. Utanför står en man med blodig arm. Ljudet var entrédörren som slogs sönder för att kunna låsa upp dörren och gå in. Mannen bjuds in, bandageras med en handduk och slår sig ner vid fikabordet. Efter två minuter tittar han på mig - tittar på min dejt - nickar åt mig och säger: -Det där är min kusin. (Jag hade ju känt igen honom men visste inte om han visste vem jag var då jag knappt träffat honom på 5-6 år.)
Sen fikas det i ganska så tät tystnad och min dejt säger att han ska skjutsa hem mig. När vi väl sitter i bilen så får jag frågan varför jag inte berättat att jag är kusin med XX? Tja, vad säger man? Visste inte att det spelade någon roll?

När han ska släppa av mig hemma får jag veta att han inte gillar att hångla för då blir man bara kåt och det är det ingen mening med om man inte får ligga.
Ehh, ok tänker jag - som nu bara vill att detta Norendrama ska vara slut.

Varför min kusin dök upp? Jo, jag var en "ordentlig" tjej som meddelat namn på dejten till mor o far. Jag fick reda på hur det hängde ihop först tio år senare.
Pappa som jobbade i samma bransch som kusin xx och kände honom ytligt ringde och kollade vad det var för snubbe. Uppenbarligen hade inte kusin xx så höga tankar om min dejt utan han bestämde sig för att agera beskyddare. Han måste dessutom ha detektivat lite runt i stan för att hitta mig. Troligen så var det dejtens speciella bil som gjorde att han förstod hos vem vi var. Jo, min kusin xx var smått känd i vissa kretsar.
När jag summerar den där kvällen så känns det overkligt. Och jag fick inte ens hångla.....
 
För hundra år sedan är 16-åriga Luff på väg hem från en raggarfest och hånglar lite i baksätet med en okänd kille och byter telefonnummer. Han ringer och vi bestämmer biodejt en fredag.
Han hämtar mig på stan och ganska så direkt berättar han att han är indragen i ett faderskapsmål där han är en av tre killar som kan vara pappa och även om han inte känner tjejen så kommer han att vilja flytta hop med henne om det är hans barn för det tycker han är rätt. Så jag inte hoppas på för mycket med vår relation OM han nu är pappan alltså...

Då det är för tidigt att gå på bio tar han med mig till en kompis på fika.
I kompisens - som är en sliten snubbe i 35-40 årsåldern - lägenhet finns det en mycket ung höggravid tjej (visar sig vara 17 år) och två barn i ålder 6-8 år. Jag tror ju tjejen är dotter till kompisen men nix det är sambon. Jag hänvisas att prata med tjejen - killarna sitter i köket.

Klockan går och bion blir det inget med. Strax efter 21 - då vi faktiskt satt oss vid köksbordet för att fika (jag hade väl inte ätit sen lunch så det var välkommet med lite fikabröd) så skakas hela hyreshuset av ett ljud som av ett vitrinskåp välter.
Två minuter senare ringer det på dörren. Utanför står en man med blodig arm. Ljudet var entrédörren som slogs sönder för att kunna låsa upp dörren och gå in. Mannen bjuds in, bandageras med en handduk och slår sig ner vid fikabordet. Efter två minuter tittar han på mig - tittar på min dejt - nickar åt mig och säger: -Det där är min kusin. (Jag hade ju känt igen honom men visste inte om han visste vem jag var då jag knappt träffat honom på 5-6 år.)
Sen fikas det i ganska så tät tystnad och min dejt säger att han ska skjutsa hem mig. När vi väl sitter i bilen så får jag frågan varför jag inte berättat att jag är kusin med XX? Tja, vad säger man? Visste inte att det spelade någon roll?

När han ska släppa av mig hemma får jag veta att han inte gillar att hångla för då blir man bara kåt och det är det ingen mening med om man inte får ligga.
Ehh, ok tänker jag - som nu bara vill att detta Norendrama ska vara slut.

Varför min kusin dök upp? Jo, jag var en "ordentlig" tjej som meddelat namn på dejten till mor o far. Jag fick reda på hur det hängde ihop först tio år senare.
Pappa som jobbade i samma bransch som kusin xx och kände honom ytligt ringde och kollade vad det var för snubbe. Uppenbarligen hade inte kusin xx så höga tankar om min dejt utan han bestämde sig för att agera beskyddare. Han måste dessutom ha detektivat lite runt i stan för att hitta mig. Troligen så var det dejtens speciella bil som gjorde att han förstod hos vem vi var. Jo, min kusin xx var smått känd i vissa kretsar.
När jag summerar den där kvällen så känns det overkligt. Och jag fick inte ens hångla.....

Låter väldigt hillbilly :D
 
För många år sen skulle jag på dejt med en kille jag träffat lite hastigt på en fest. Vi möts upp vid en busshållplats och vandrar vidare till ett fik, jag hade redan under promenaden fått lite onda aningar så min aptit var obefintlig och jag beställde inget men det gjorde killen. Vi sätter oss och han börjar hugga in på mackan eller vad det nu var och smaskar så mycket att en ko hade haft bättre bordsskick. Dessutom pratar han hela tiden med munnen full av mat så smulorna flyger åt alla håll. När han slafsat i sig sin fika sträckte han sig över bordet efter mina händer och då har han långa, ovårdade naglar som är helt svarta under :yuck: Här började jag må lite illa och sa att jag ville hem, han envisas med att följa med till hållplatsen och försöka kramas hela tiden men jag duckar lite snyggt undan. När bussen kommer närmar han sig mitt ansikte och jag känner bara att nuddar han mig någonstans i ansiktet så spyr jag. Säger lite snabbt att det här var inte riktigt för mig och tränger mig före i busskön för att undkomma honom. Sen förföljer han mig i tre månader på Facebook, messenger och telefon. De två första kunde jag blocka honom men inte på telefonen så jag får nästan dagligen sms i stil med "hur kunde du svika mig" och sånt tjafs :wtf: Hann träffa min nuvarande sambo under tiden men det avskräckte inte alls. Efter de där tre månaderna tog det stopp, då hade han träffat en annan tjej fick jag höra genom kompis som kände honom väl. Har inte stött på honom sen dess, tack och lov.
 
Jag kan ha ringt min bror för att be han skjutsa hem en snubbe som jag dragit med hem, de tog sån jäkla tid att vänta på bussen som han skulle åka hem med, ösregnade och orkade inte sitta på pizzerian i byn längre efter att vi hade ätit upp.

Var iallafall vänlig att åka med i bilen så han slapp åka med en helt okänd människa, och då killen sitter i baksätet så frågar min lillebror "jaha har ni nuppat eller?" :p


Samma lillebror har även sprungit in till mig då vi fortfarande bodde hemma och bett om en kondom, hans dåvarande flickvän såg lite generad ut efteråt :laugh:
 
Träffade snygg kille på krogen, han följde med hem och under promenaden kom det fram att han hade flickvän. Jag sa att jag inte ligger med upptagna killar och det var okej för honom, men han ville iallafall följa med till dörren så han visste att jag kom hem säkert.
Väl framme var vi mitt uppe i en väldigt intressant diskussion (så intressant det nu kan bli på fyllan :cautious:) så vi bestämde att fortsätta över en kopp te.

Så killen följer med in, jag gör i ordning te och vi sätter oss i soffan och fortsätter prata. Killen börjar bli mer och mer närgången och jag står på mig att jag inte tänker ligga med honom. Då börjar han prata om flickvännen och hur underbar hon är, att det är hon som ska föda hans barn och att de har hela framtiden tillsammans. Samtidigt som han försöker få av mig byxorna...

Vid fyra snåret ringde jag en taxi åt honom och sa åt honom att åka hem till flickvännen. Då frågade han om han fick plocka med sin några blommor till henne från rabatten utanför lägenheten.
 
Jag hade ett ganska långt och aktivt singelliv innan jag träffade min karl, får bjuda på någon udda grej till.

Hade under en period i livet fått för mig att jag under utekvällar med kompisar skulle byta krog och dra iväg ensam utan att säga något för att se vad för människor jag kunde träffa på.
En utav dem jag träffade på var en sanslöst snygg kille, bestämde mig för att inte gå hem med honom den kvällen och vi bytte nummer och bokade in en ligg-dejt någon dag senare.
När jag varit där en stund och det börjar hetta till säger han plötsligt "jag var tjock som barn så jag har liten kuk"
Wow... det höll tändningen igång. (Har övervikt ens ett samband med det? frågar jag mig själv än idag)
Vi låg ändå, och några gånger till, men slutade med det när han kom tre timmar sen till mig, kom direkt från stranden, stank svett, hade grus överallt på kroppen och var stenad.


På en tjejmiddag som slutade med rejäl fylla slog vi vad om vem som kunde få med sig den unga och söta servitören hem, jag vann. Han följde med hem, vi hade sex och han somnade. Jag kunde däremot inte sova för att han snarkade så förbannat, skulle upp o o jobba dagen efter och kände verkligen att jag behövde min sömn. Väckte honom med orden att han skulle snabba sig ut för min pojkvän var på väg över.
Någon vecka senare träffade jag honom ute igen. Kunde bortförklara vad jag sagt första gången vi sågs och vi hängde en del den sommaren till jag kom på honom med att prova mina kläder i klädkammaren medan jag sov. Han åkte ut. I några veckors tid efteråt roade han sig med att skicka kärleksförklaringar och selfies där han står i min garderob med mina klänningar på.

En annan snubbe försvann spårlöst efter att vi dejtat några veckor. Typisk ful-dump.
Han dök upp några år senare, en månad innan jag och min man gifte oss och var förnärmad för att han inte fick en schysst chans med mig.


Ju mer man gräver i det här arkivet, ju fler konstiga karlar inser jag att jag stött på... kommer kanske fler.
 
Den här tråden får mig att minnas en kille jag pratade med då och då och som sedan frågade om han fick bjuda ut mig på middag.
Vi gick ut, läste menyn och han sade "du behöver inte välja något dyrt". Maten kommer in på uppläggningsfat och min förvåning när han inte lägger sin mat på sin tallrik utan börjar äta från uppläggningsfatet...
Han var snygg, jag förträngde bordsskicket, vi gick hem till mig, han nekade både vin och sex men sov gärna på min soffa för då kunde vi äta frukost tillsammans.
(Ja, han sov på soffan. Ja, han sörplade när han drack av syskonbarnens o'boy. Nej, vi sågs inte mer).[/QUOT
Den här tråden får mig att minnas en kille jag pratade med då och då och som sedan frågade om han fick bjuda ut mig på middag.
Vi gick ut, läste menyn och han sade "du behöver inte välja något dyrt". Maten kommer in på uppläggningsfat och min förvåning när han inte lägger sin mat på sin tallrik utan börjar äta från uppläggningsfatet...
Han var snygg, jag förträngde bordsskicket, vi gick hem till mig, han nekade både vin och sex men sov gärna på min soffa för då kunde vi äta frukost tillsammans.
(Ja, han sov på soffan. Ja, han sörplade när han drack av syskonbarnens o'boy. Nej, vi sågs inte mer).
Du hade nog fått ligga om du tagit något billigare :D
 
Jag var på vift ute i skogarna utanför stan en gång, med min snäva pennkjol och höga klackar. Träffade en karl på villafesten som jag ville hem med, och sagt och gjort så tog han hem mig på sin fyrhjuling några hus bort där han bodde i ett litet uthus på sina föräldrars tomt. Vi vaknade på förmiddagen och hans föräldrar var ute och påtade i trädgården, och jag insåg ganska snabbt att det inte fanns någon bakväg utan det var bara att trippa ut till dem. Vid det här laget hade strumpbyxorna revor i sig och sminket hade bytt plats i ansiktet. Det var också väldigt svårt att gå med stilettklackar på grusgången. Hans mamma kom fram, tog av sig trädgårdshandskarna och hälsade.

Mamman: Singo? Ja, men jag tror att vi har setts förut?
Ligget: Nej det har ni inte. Det var en annan Singo.
Mamman: ...
Jag: ...
Ligget: Hon var rödhårg.
Mamman: ...
Jag: Så, bussen? Vilket håll?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 841
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 590
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 507
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 100
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp