Alla våra misslyckade ragg och ligg

Åååååååkej det här en livstid sedan, men jag blev uppvaktad av en kille som skulle bjuda ut mig på middag. Jag gjorde som en god ung kvinna ska, klädde upp mig i en klänning. Middagen bestod av en falukorvsring i baksätet på hans bil. Det värsta var att jag då var vegetarian, dessutom.

Bästa jag hört :rofl:
 
När jag var yngre och precis börjat dricka alkohol så hade jag lite svårt att hantera vilken mängd jag klarade av att dricka, vilket ibland ledde till att jag spydde som en kalv på fyllan och det gav inte med sig i första taget.

Hånglade med två personer i sängen. Sprang upp och kräktes. Hann visserligen till toaletten men glömde öppna toalettlocket :up: Tog en dusch, duschade av badrummet, hoppade i säng igen. Lovar att det var när jag var ung och dum och inte för tre veckor sen :angel:
 
Hånglade med två personer i sängen. Sprang upp och kräktes. Hann visserligen till toaletten men glömde öppna toalettlocket :up: Tog en dusch, duschade av badrummet, hoppade i säng igen. Lovar att det var när jag var ung och dum och inte för tre veckor sen :angel:

Lyckat 😁. Jag har som tur var alltid lyckats pricka toalettstolen eller hinkar utplacerade för ändamålet. Och det var ju över 10 år sedan så borde vara preskriberat ;)
 
Jag minns när jag var yngre och jag frågade chans på en kille och han sa ja. Vi gjorde inte direkt något, sen några år senare när jag påminde honom om det, var han inte längre intresserad.
Nu så här på äldre dar minns jag knappt vad det var chans innebar..
 
Åååååååkej det här en livstid sedan, men jag blev uppvaktad av en kille som skulle bjuda ut mig på middag. Jag gjorde som en god ung kvinna ska, klädde upp mig i en klänning. Middagen bestod av en falukorvsring i baksätet på hans bil. Det värsta var att jag då var vegetarian, dessutom.

ÅÅÅÅH nu kom jag på en till! Gick på gymnasiet och var malligt nöjd över att bli hembjuden på middag hos en kille som gick på universitetet i staden. Mina gymnasievänner gjorde stora ögon när han hämtade mig utanför skolan. Väl hos honom lagade han.... fiskpinnar. Med makaroner och ketchup.
 
ÅÅÅÅH nu kom jag på en till! Gick på gymnasiet och var malligt nöjd över att bli hembjuden på middag hos en kille som gick på universitetet i staden. Mina gymnasievänner gjorde stora ögon när han hämtade mig utanför skolan. Väl hos honom lagade han.... fiskpinnar. Med makaroner och ketchup.
Vilken lyxmiddag. :D :rofl: :rofl: :rofl:
 
ÅÅÅÅH nu kom jag på en till! Gick på gymnasiet och var malligt nöjd över att bli hembjuden på middag hos en kille som gick på universitetet i staden. Mina gymnasievänner gjorde stora ögon när han hämtade mig utanför skolan. Väl hos honom lagade han.... fiskpinnar. Med makaroner och ketchup.
Hahaaa! Det påminner mig om en date jag hade i USA. Han var amerikan fast hälften italiensk, hälften fransk-kanadensisk. Speciellt den där italienska sidan var han stolt över. Så han bjöd hem mig till motellrummet för att bjuda mig på en riktig italiensk middag. Det skulle bli väldigt romantiskt. När vi kom dit ... öppnade han en konservburk Ravioli och värmde i en kastrull. Sen la vi oss i soffan och han somnade framför TV-serien Pantertanter.......

Han var otroligt besviken och ledsen när jag inte ville fortsätta vårt förhållande. (Vilket berodde på annat också, men framförallt avsaknaden av Glöd...)
 
Åååååååkej det här en livstid sedan, men jag blev uppvaktad av en kille som skulle bjuda ut mig på middag. Jag gjorde som en god ung kvinna ska, klädde upp mig i en klänning. Middagen bestod av en falukorvsring i baksätet på hans bil. Det värsta var att jag då var vegetarian, dessutom.
:rofl:
 
Åååååååkej det här en livstid sedan, men jag blev uppvaktad av en kille som skulle bjuda ut mig på middag. Jag gjorde som en god ung kvinna ska, klädde upp mig i en klänning. Middagen bestod av en falukorvsring i baksätet på hans bil. Det värsta var att jag då var vegetarian, dessutom.
:rofl::rofl: Vad tänkte killen!
 
Jag och mina tjejkompisar sluter upp bakom en "Snälla, skicka inte blommor..". En vän till mig fick blommor hem en morgon när hon hade en annan man i sängen. Hon fick panik och kastade in dem i garderoben i hallen och när karln i sängen frågade vem det var som plingat på så sa hon att det var någon från bostadsrättsföreningen. En annan vän fick blommor till jobbet, dock hade hon precis börjat dejta sin kollega då så hon fick gömma vasen under skrivbordet. Själv fick jag också blommor till jobbet signerat "E". Problemet var att han inte var den enda "E" i mitt liv, och situationen på jobbet blev väldigt obekväm.

Snälla, skicka inte blommor om ni inte är exklusiva!
Jag har faktiskt aldrig fått blommor av en man.

Däremot brukar jag få blommor från jobbet ibland. Min bank har också skickat blommor samt även @MM som skickade blommor på min födelsedag. Men männen har varit snåla med blomstren.

Gällande dålig dejting så har jag inte någon extrem historia att bjuda på. Jag och en dejt skulle äta middag tillsammans hemma hos mig. Han smaskade oavbrutet medan han åt. Jag tappade sugen helt och hållet så han fick åka hem och sen blev det inget mer med det.
 
Åh just tusan, vad mycket det är som ligger långt inne i minnet. Jag skulle ligga med en kille efter några dejter, han var väldigt nervös och ville att precis allting skulle vara rätt. Så när vi ligger och hånglar föreslår han plötsligt att vi ska sätta på lite musik, och han går upp och sätter på Fantomen på Operan som han vet om är min favoritmusikal. Oh my, jag ville inte börja skratta. Men att ligga till THE PHAAAAAAAANTOM OF THE OPERA IS HEEEEEEEEEEEEEERE och PAAAAAAST THE POINT OF NOOOOOO RETUUUUUUUURN var aningens.. osexigt :o
 
För en sisådär 10 år sedan eller nått, skulle jag på "dejt" (vi skulle ses för att nuppa helt enkelt) med en kille i Sthlm. Vi hade chattat mycket, till och med kommit till "om det känns bra när vi träffas kanske vi kan ta det seriöst". Jag skulle dit en hel helg var tanken. Jag kommer dit, och det visar sig att han har brutit benet, alltså hela benet upp till ljumsken var gipsad. Lycka till med det nuppandet :crazy: Han kunde inte ta sig någonstans pga benet så där satt vi, i varsin ände av soffan... Och tja, det var något krystad stämning. Jag åkte hem dagen efter, och det blev verkligen inget mer efter det. Jag hade nog åkt hem samma dag om det inte vore så att det typ inte gick någon spårvagn/tåg osv hemåt...
 
Oh herregud, var ska jag börja? :O Jag skulle lite snajdigt vänta förföriskt på dåvarande partnern iklädd nån negligeaktig sak med massa tända ljus och god mat fick jag för mig. Sagt och gjort, fixade i ordning lite plockmat och gott bröd, tände massa ljus och gjorde mig i ordning. So far so good. Mannen kommer hem och blir jätteglad och intresserad... Han lyfter upp mig på bordet för sängen var för långt bort. Allt gå som på räls och vi är sådär busigt nykärt kåta. Han blir lite oförsiktigt med tanke på de tända ljusen. Kanten på den enbart uppdragna negligen kommer för nära ett ljus och WOOF bumpo brinner. Eller i alla fall klädesplagget. Mannen får panik och tar närmsta vätska och häller över mig. En vas med snittblommor, där vattnet börjar få den där sunkiga lukten ni vet? Bumpo tappar lusten, går och duschar och mannen plockar fram maten... RIDÅ
 
Jag följde en kille hem som var ganska gullig och jag var lite nyfiken på honom.

Han var trevlig och artig och bäddade åt sig själv på soffan.

Men sen på morgonen dundrar hans ex in. Slänger ut mina skor genom fönstret och han hämtar dem åt mig och jag sticker hem.

Nästa gång vi träffades på krogen blev jag lätt uppraggad av en annan kille som jag också blev lite intresserad av. Vi satt och pratade hela kvällen men när den nya kille gick på toa kom killen med den galna flickvännen och frågade om jag ville följa med honom.

Dum som jag var tackade jag ja. Den nya killen blev ju lite snopen när jag drog med en annan.

Nåja. Han var fortfarande gullig och trevlig och vi sov på var sida av sängen. Men jag hittade Mr Music i hans bokhylla och tänkte att han är gullig och trevlig, men mer kommer det inte att bli.

Sen kommer hans ex igen. Men nu hade han plockat nyckeln av henne så hon stod utanför och vi satt inne och gömde oss. Sen hämtade hon hans pappa som också ropade i brevlådan. :laugh:

Nåja jag kom hem till slut och tänkte att detta var ju åtminstone lite äventyr, men oavsett detta hade jag aldrig blivit kär i honom så det gjorde inget.

Däremot sökte den andra killen upp mig och det blev riktig kärlek. Så där att vi nästan glömde bort att andas när vi träffades.
 
Åh just tusan, vad mycket det är som ligger långt inne i minnet. Jag skulle ligga med en kille efter några dejter, han var väldigt nervös och ville att precis allting skulle vara rätt. Så när vi ligger och hånglar föreslår han plötsligt att vi ska sätta på lite musik, och han går upp och sätter på Fantomen på Operan som han vet om är min favoritmusikal. Oh my, jag ville inte börja skratta. Men att ligga till THE PHAAAAAAAANTOM OF THE OPERA IS HEEEEEEEEEEEEEERE och PAAAAAAST THE POINT OF NOOOOOO RETUUUUUUUURN var aningens.. osexigt :o
Alltså jösses! jag kan verkligen föreställa mig hur det var :rofl: :rofl: :rofl:
 
Åh just tusan, vad mycket det är som ligger långt inne i minnet. Jag skulle ligga med en kille efter några dejter, han var väldigt nervös och ville att precis allting skulle vara rätt. Så när vi ligger och hånglar föreslår han plötsligt att vi ska sätta på lite musik, och han går upp och sätter på Fantomen på Operan som han vet om är min favoritmusikal. Oh my, jag ville inte börja skratta. Men att ligga till THE PHAAAAAAAANTOM OF THE OPERA IS HEEEEEEEEEEEEEERE och PAAAAAAST THE POINT OF NOOOOOO RETUUUUUUUURN var aningens.. osexigt :o
Du får väl prova chess sen som komplement.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 827
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 590
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 506
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 097
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp