Bobbo
Trådstartare
Jag har en Jack russell kille på ett år. Han har sedan han kom till mig vid 8 veckor haft mycket hud-problem och vet. trodde han hade skabb, jag behandlade han i 3 månader utan förbättring, nu ett år senare, efter vet. kostnader för ca 15 000 kr, har det kommit fram till att han förmodligen har foder allergi, och han går nu på DYRT allergifoder ( ca 850kr ) . Nu till mitt problem, vi har en till hund här hemma, en Eurasier ( stavning? ) på 6 år, som inte behöver allergimaten, och det blir otroligt dyrt om båda ska äta av det, men HUR gör man för att min lilla bara ska få i sig allergifodret? och inte det vår stora äter? de har fri tillgång på foder, och vi har försökt att stänga in dem i olika rum och fodrat vissa tider, men det funkar inte på den stora, då han har haft fri tillgång i hela sitt liv. Han börjar matstrejka, så fri tillgång krävs.
Så har ni någon bra uppfinning hur man skulle kunna göra att min inte kan komma åt det vanliga fodret?

Så har ni någon bra uppfinning hur man skulle kunna göra att min inte kan komma åt det vanliga fodret?