JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Alliansen föreslår att ridhuset säljs
Bukefalos 30 år!
(Norrländska Socialdemokraten)
BODEN. Alliansen i kultur- och fritidsnämnden föreslår att Bodens ridhus säljs. Oppositionen är i dagsläget mot en försäljning. - Det finns alldeles för många diffusa punkter, säger Urban Sundbom (S). Kommunen hade först samtal med Wikstén om försäljningen av ridhuset. Nu har det poppat upp fler ...
Läs mer...
Moderator
På säljlistan
Hästnyheter (Norrländska Socialdemokraten)
BODEN. Barn- och utbildningsnämnden i Boden kan nästa år tvingas spara 22,5 miljoner kronor. Det...
Startad av Gunnar
8 Jun 2010
Svar: 0
Visningar: 633
Hästnyheter
Ridanläggning säljs för 6,9 miljoner
Hästnyheter (Norrländska Socialdemokraten)
BODEN. Företagaren Roland Wikstén föreslås få köpa kommunens fastighet med ridhus och stallar som...
Startad av Gunnar
11 Jun 2010
Visningar: 527
Hästnyheter
Ridhuset till salu
Hästnyheter (Norrbottens-Kuriren)
Boden. Kultur- och fritidsnämnden vill sälja ridhuset med tillhörande stallar. Ett hyresavtal ska garantera...
Startad av Gunnar
14 Jun 2010
Visningar: 800
Hästnyheter
Träning och hälsa del 15
Kropp & Själ Min rygg har väldigt ledsen sedan helgen och måndagens dball cleans gjorde det definitivt inte bättre, så jag fick ta det lite lugnare...
Mineur
3 minuter sedan
Svensk politik 9
Samhälle Apropå det misstänkta valfusket i Borlänge, är det inte extremt mycket läckor ifrån polisen? Det måste ju skada utredningen om så många...
EmmaBovary
4 minuter sedan
Att bryta mig loss
Dagbok Detta är alldeles fantastiskt! Du har verkligen rest dig upp och tagit befälet i ditt liv - jag är djupt imponerad. Och jätteglad för...
Otherside
8 minuter sedan
Svar: 250
Visningar: 21 209
Dagbok
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
55 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 522
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
Idag kl 08:59
Svar: 12
Visningar: 518
Hund