Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Attackerade delar av garderoben. Herregud vad kläder jag har!

Blev två soppåsar med utslitna grejer. En kasse till second hand. En stor kasse som ska fotograferas och säljas. Kanske genererar det några kronor på kontot om man har tur.

Jag valde ut lite finare grejer att sälja och la resten till välgörenhet. Tänkte att om det ska vara värt besväret vill jag ha en chans att få lite mer än en femma per plagg :angel:
 
Ojdå. Räknade ihop sadlarna och insåg att EFTER att jag skickat denna har jag åtta kvar. :angel:
Skulle kunna tro att de förökar sig när jag sover...

Två passar inte alls och ska absolut säljas. Inväntar nytt koppjärn till dressyrsadeln så ska extrasadeln också säljas. Så tre till ska bort inom kort.
 
Jag har hamnat i någon limbo där jag inte kan skicka ett Vintedpaket då köparen inte verkar ha godkänt att jag godkände dennes bud eller något :p Måste leta rätt på vilka plagg som jag inte fotat, skulle behövt köpa en plastlåda eller två för att sortera optimalt :D

Slängde iaf ut gammal kokos från skafferiet, vettefan hur den överlevde senaste rensningen :eek:
 
Jag gillar inte Vinted appen.. Kan man stänga av notiser om att favoritmarkerats? Och kan man få notiser om att man får meddelande? Annars måste man ju gå in flera gånger per dag och kolla om det kommit någon förfrågan
 
Jag gillar inte Vinted appen.. Kan man stänga av notiser om att favoritmarkerats? Och kan man få notiser om att man får meddelande? Annars måste man ju gå in flera gånger per dag och kolla om det kommit någon förfrågan
Jag kör mest via hemsidan så tillåter inte appen att skicka notiser. Brukar få mejl vid varje nytt meddelande dock, det kanske funkar för dig?
 
Jag kör mest via hemsidan så tillåter inte appen att skicka notiser. Brukar få mejl vid varje nytt meddelande dock, det kanske funkar för dig?
Mailen synkar bara några få gånger per dag, så jag kommer ändå inte veta om jag får meddelande..

Samtidigt blir jag tokig på appar som skickar notiser hela tiden, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra :angel:
 
Jag gillar inte Vinted appen.. Kan man stänga av notiser om att favoritmarkerats? Och kan man få notiser om att man får meddelande? Annars måste man ju gå in flera gånger per dag och kolla om det kommit någon förfrågan
Jag har stängt av notiser så får bara om någon lagt bud eller köpt (och efter det, när paket hämtats ut osv). Så bara det intressanta liksom.
 
Så här ser det ut hos mig @sthu tror du vill ha samma? (Eller kanske inte när en favorit sålts, den är ju värdelös. Borde stänga av).
Screenshot_20240523-174416.png
 
Tjosan, där gjorde jag min första försäljning! Var två som prutade först, men nu såldes den till begärt pris. Gött!
Maken blev inspirerad att rensa bland sina kläder med, så jag kommer snart ha ännu mer att lägga upp.

Har lagt upp kläder för ca 500 kr nu. Mellan 11-50 kronor plagget. Hoppas få lite av det sålt i varje fall!
 
Istöllet för att göra sig av med saker tillkommer det en massa... Senast nu 4st rejäla förvaringsskåp. De skulle slängas från PV:s kontor så han tog med dem hem. Tycker egentligen de är för fina för att komma ut i mitt "stall" men satans vad det kommer göra mycket för att få iordning på alla verktyg mm :) Och de var gratis.

Igår tog jag mig i kragen och flisade upp samt körde iväg sista lasset av ris/grenar som låg utanför huset. 2 lass till tippen.

Jag tycker jag har mycket grejer det är ingenting mot min PV och hans familj,. Får lite lätt panik varje gång jag kommer dit :rofl:
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
26 147
Senast: ptr
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
2 058
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp