allmännt inlägg i tråd?

Tussemaja

Trådstartare
Det är säkert bara jag i hela världen :confused: som inte vet vad man klickar på om man inte vill svara nån särskild i en tråd utan bara göra ett allmännt inlägg till tråden. Kan nån upplysa mig?!
 
Sv: allmännt inlägg i tråd?

Skriv att det bara är ett allmänt inlägg och skriv sedan det du vill ha sagt.
 
Sv: allmännt inlägg i tråd?

Lånar knapp...

Till Tussemaja:

Jag lånar Myskos knapp för att svara dej...! :idea: (längst upp till höger i detta inlägg står Myskos namn)

T ex om tråden är lång och jag inte orkar leta upp din knapp (som startade tråden), kan jag ta den senaste och skriva lånar knapp, och sen skriva vem det är jag svarar till...
Man kan också låna knapp av någon, om inlägget inte är riktat till någon speciell.

Virrig förklaring som vanligt... :o , hoppas du förstår!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
505
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 967
Senast: Daff
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
339
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp