Allmäna frågor!

Sv: Allmäna frågor!

när jag trycker där så står det att jag redan är registrerad men jag har inte betalat medlemsavgiften i år... behöver veta vart jag ska betala den till.

Kolla din mail om du varit medlem ifjor, jag fick "faktura" (utan förfallodag alltså frivillig) för årets medlemsavgift på min mail tror det var i januari de skickade ut dem.

27/12 var min skickad, här har du kontonumret man skall betala till om du nu inte fått någon faktura dock behöver du ett nr som skall anges och det var inte medl.numret utan ett fakturanr typ Fxxxxx så har du inget sådant kan det ju bli klydd. ASVHs konto är i alla fall plusgiro nr 270904-6
Vet inte om det är olika kostnader för olika lokalklubbar men min avg för i år för asvh+min lokalklubb var 450:- så kolla så att det verkligen är 200+200 för din del även i år.

tack... när jag kollade på medlems avgifter för regonal föreningar så var det 200 för värmland...

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: Rosett
·
Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 474
Senast: Syrax
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka