Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det med tygerna på Vinted förresten?Rensat ut en hel massa leksaker. Måste köpa påsar att packa i innan jag kan prismärka och köra till loppis. Kom en Swish på 1800kr från loppisförsäljning i november så det var verkligen trevligt!
Inget sålt.Hur gick det med tygerna på Vinted förresten?
Vad synd! Är väl att folk vill fynda. Jag sålde ju för halva priset i princip beroende på tyg/design.Inget sålt.![]()
Haha ja, jag ska sänka dem. Men det svider lite, för de är köpta för mycket mer än de ligger ute för liksom. Men men, vill ju bli av med dem så.Vad synd! Är väl att folk vill fynda. Jag sålde ju för halva priset i princip beroende på tyg/design.
Jag hade provat Vinted och Tradera, då ser du hur intresset ser ut beroende på hur många favoritmarkeringar det blir.Jag har ett fint skidställ (jacka och thermobyxa) som jag köpte förra året och bara hann använda en skidhelg men som inte längre passar. Försökte sälja det i min lokala köp- och säljgrupp på facebook där jag brukar få sålt det mesta men i det här fallet var nog priset något högt (tänkte mig 1000kr, köpte det för drygt 2000kr för ett år sedan). Var skulle ni säga är bästa stället att sälja något sådant? Skulle gärna vilja ha ut runt tusenlappen för det eftersom det är i nyskick men det kanske är för optimistiskt?

Köpte du det för 2000kr så kan det mycket möjligt gått att köpa för 1000kr på någon rea.Jag har ett fint skidställ (jacka och thermobyxa) som jag köpte förra året och bara hann använda en skidhelg men som inte längre passar. Försökte sälja det i min lokala köp- och säljgrupp på facebook där jag brukar få sålt det mesta men i det här fallet var nog priset något högt (tänkte mig 1000kr, köpte det för drygt 2000kr för ett år sedan). Var skulle ni säga är bästa stället att sälja något sådant? Skulle gärna vilja ha ut runt tusenlappen för det eftersom det är i nyskick men det kanske är för optimistiskt?