Intresserad av svaret, jag har också ärvda trådrullar.Hur ser man att sytråd blivit dålig? Jag har liksom tråd kvar som jag har ärvt efter farmor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intresserad av svaret, jag har också ärvda trådrullar.Hur ser man att sytråd blivit dålig? Jag har liksom tråd kvar som jag har ärvt efter farmor![]()
Hur ser man att sytråd blivit dålig? Jag har liksom tråd kvar som jag har ärvt efter farmor![]()
Intresserad av svaret, jag har också ärvda trådrullar.

Jag vet att det finns sömmerskor som syr "dopklänningar" åt änglabarn (barn som föds döda eller som dör kort efter födsel), de brukar gärna ta emot brudklänningar för att återanvända.Jag behöver en spark i baken.
Jag köpte en brudklänning (beg, så inte fruktansvärt dyr, men ändå en slant) när jag skulle gifta mig, som jag sen inte använde ftersom jag valde en annan.
Begagnatmarknaden för brudklänningar är ganska mättad... vad gör jag med den? Hade ju hoppats kunna sälja den, men.
Spark i baken att lämna den till secondhand eller andra tips?
Hur gick det?Ja det är möjligt. Jag har i alla fall inte svarat på meddelandena utan inväntar paketet och ser om jag behöver göra något sen.

Paketet kom fram och med rätt innehåll. Men säljaren hade också letat fram min mans telefonnummer och skrivit även till honom, tydligen rörde det sig om att hen glömt skicka med luddet till overallens luva. Vilket hade kunnat framföras direkt kan jag tycka men oavsett har vi bara struntat i det.Hur gick det?