allround-, hoppsadel?

Chima

Trådstartare
Jag letar efter en sadel, men jag vet inte vilken hemsida som har bra kvalité på sina sadlar, vet du?

Jag köper inte sadel från b*rjes eller h**ks! Jag tycker de är dyra och sedan håller de inte någon längre tid :crazy:

Sadeln ska kosta runt 5500;- och lädret ska vara okey, färgen får gärna stanna kvar på sadeln (:D ) och inte skavas av.. :angel:

Sv: allround-, hoppsadel?

Du får ingen BRA ny sadel för det priset.... Skulle vara en syntet då isf. Satsa på en begagnat av bra kvalite istället! Finns beg. med fin färg också.... :p

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vill bara inleda med att skriva att jag självklart kommer konsultera sadelutprövare vid köp av sadel, letar bara tips på sadelmodeller...
Svar
4
· Visningar
1 549
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har läst runt lite i trådarna här och kan konstatera att det är en ganska samstämmig uppfattning att en hoppsadel, precis som en...
Svar
4
· Visningar
2 330
Senast: Aifos
·
Ekonomi & Juridik Jag har svarat på en annons om en medryttarhäst. Hästen verkar jättefin och jag är sugen på att rida den. Man betalar en peng för att...
Svar
17
· Visningar
2 790

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka