Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan säga dig att en dyr sadel är bättre än en billig.Fodervärd skrev:men vem säger att en dyr sadel är bättre än en billigare???
Sweet skrev:Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att köpa häst för flera tusen kronor??
Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att fodra sin häst??
Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att försäkra sin häst??
Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att ringa veterinären om hästen blir sjuk??
Fodervärd skrev:jag har en höökssadel till kallblodet & den ligger kanonbra på nordisen behöver inte ens gelpad under som jag behövde på varmblodet jag ägfde förrut..visserligen billig men vem säger att en dyr sadel är bättre än en billigare??? & vilken normalt arbetande person har råd att köpa en sadel för flera tusen??? såvida man inte har föräldrar som betalar det mesta åt en...
Whatahotgirl skrev:vad menar du?
Sweet skrev:Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att köpa häst för flera tusen kronor??
Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att fodra sin häst??
Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att försäkra sin häst??
Vilken "Normalt arbetande" person har då råd att ringa veterinären om hästen blir sjuk??
Notorius skrev:Är det inte upp till var och en att köpa en så dyr/billig sadel man vill ?
Är det inte upp till var och en att bestämma om de vill köpa en opassande sadel eller kosta på en som passar ? Visst, det blir synd om hästen som får en opassande sadel, men det är ändå hästägarens problem, inte alla andras.