Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 547
Sv: Allt med Bling *

Jag är ingen bling-person, tillåter detta till andra.
Men den där grimman var sjukt snygg! :love:

Tack:) Ja jag älskar den speciellt med tanke på att det dessutom är så tjockt läder. Här kommer en bild till på det...

indianonr2004.jpg
[/IMG]

*knapplån på mig själv*:p

Igår så hittade jag en sida med bling!:bump: Jag har nu beställt ett schabrak , svart med stenar i ena kanten, hovbling och ett hov lack, svart med silver. Så kul.:D "Gubben" bara skakar på huvudet...:D

Vill oxå veta vad det är för sida... låter ju helt underbart... Har massor med bling men mindre bilder... jag får återkomma när jag fotat lite...

Har gjort de själv :D Tyckte de blev bra, va tycker ni??

Vad kul! Blir alltid imponerad av folk som fixar och donar själv..men om du vill veta lite konstruktiv kritik:angel:;) så¨gillade jag inte "rosetten" men det andra var jättefint! Är det shellpearls?

Okej. Var det länge sen du köpte det? Jag kollade på deras hemsida och det fanns inte där :( Jag vill ju ha det :D

Ja det var nog ett tag sen....tycker tiden går så fort. Jag köpte dem innan Bolero dog men hann aldrig använda dem.

Du ska inte tro att du är ensam om blinggrimma...:p
Hedwigs "åkabortochvarafin" grimma.:D
hedwig2_080210.JPG

Haha de är mycket finare "De är en blomma" när man har de på hästen :D

Har ingen häst men ja har bara lagt de mot :( Kanske kan visa de någon gång

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka