Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 552
Sv: Allt med Bling *

Puttar upp den här tråden med lite nya, blingade nosgrimmor!

En halvkass bild, de rosa stenarna gnistrar jättefin på riktigt.
20351173.jpg

Min ena som fått två små flaggor på sidorna (rider islandshäst därav isländska flaggan :p)
20351175.jpg

20351174.jpg

Och så en länk till ett pannband som jag får hem snart :love::love::love: http://domain1013792.sites.fasthosts.com/ebay4/7rowCryBB3.jpg

*KL*
Min mamma och hennes häsdt bling. Lite dålig bild men det är blommor på.
Lancomeomamsen.jpg

Mammas förra häst vardagsbling
P3260016.jpg

Min häst vardagsbling

P3260014.jpg

Har flertalet till. Ett med en tunn rad rosa stenar för tävling ett där hennes namn står i strasstenar och en grimma med lite strass på.

Mer ska det bli :D Älskar bling bling i lagom mängd :D

lancome? i så fall har jag tittat mycket och avundsjukt på det där pannbandet. det är så fint :love:

Gu va roligt att hitta den här tråden! Och vad fina grejer alla har, och de hemmagjorda är skitfina!

Nu kliar det i silversmidesfingrarna, jag har ju länge funderat på att göra först o främst pannband i silver, nu fick jag inspiration!! :bow:

Diabetikern
Vill se pannbandet med hästens namn på. Det låter jätte snyggt.

Nåt sånt hade jag tänkt mej, ett brett, ganska tjockt silverpannaband med stämplad text = hästens namn :laugh: Jag måste köpa hem silver o sätta igång!! jag har gjort ett prototyppannband för länge sen men det blev för tunnt o smalt, ska leta fram en bild ur gömmorna.....

Vill gärna se hur andra har gjort eller om det är nån som köpt nåt sånt?

lancome? i så fall har jag tittat mycket och avundsjukt på det där pannbandet. det är så fint :love:

Japp det är Lancome :D Och pannbandet är megafiont. Funderar på om man kan sno det från sin mor :angel: :rofl: Men det är ju svårt att kunna gömma det sen :D

shiren louise - Finns på Höökshemsda har jag för mig. Man kan köpa lösa bokstäver och sätta fast. Har satt kameran på laddning så jag kan gå ut och fota sen :D

då är jag inte helt senil i alla fall haha, hennes tecken är ju lite originellt
såg ett sånt pannband på skara hästsport, det var ju inte direkt gratis. men en dag.. *drömmer*

älskar blingbling!!
mitt favoritpannband, helt klart
16768543.jpg

o bling på spännena på tränset
16768528.jpg

18846894.jpg

har massor med blingade pannband & fler ska det bli ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 263
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 369
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka