Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 551
Sv: Allt med Bling *

jag har oxå ett sånt böjt capone pannband med strass, ser iaf ut som det är ett sånt du har! :p
älskar det !:love:

Vad fina grejer här är i den här tråden.
Spön här här inte varit så många, det här är superfint (troll)spö med ljusblått glitter. :love:

tack så mkt :)
är jättedålig på märken, men jag kan kolla upp det! fick det av min syster så jag vet inte vart det är köpt, har sett det på nån sida på internet, vet bara inte vilken :confused: :)

kl

Jättefina grejer. Jag gillade verkligen också allt med bling ,tills jag läste det här: http://www.sr.se/cgi-bin/isidorpub/PrinterFriendlyArticle.asp?ProgramID=1316&Artikel=839762

Ledsen om jag förstör det roliga, tänkte länge om jag verkligen skulle posta detta, men ibland tycker jag vi måste tänka efter vad som verkligen är viktigt och våra handlingar leder till. Men nytt bling av gamla grejer är förstås fortfarande OK! Fram för återanvändning av de där gamla smyckena som ligger och skräpar!

Mitt pannband, lika som Isaaak_´s :D

20454853.jpg

Jag brukar hålla på och fixa precis innan jag ska sova, väldigt ofta när jag redan ligger i sängen :rofl:
Ganska irriterande med små stenar i hela sängen när man ska sova bara.

Såg tidigare att det fanns jättefina blingade spön i butiken, från Döbert. Fanns både kortare spön ca 70 cm tror jag , samt i dressyrmodell. Tyvärr så trilskas kameran just nu så jag kan inte ta några bra bilder :( de blir så himla suddiga.

My god vilka snygga bling saker d finns :love: Hmmm har väl inte varit så mycket för bling innan men denna tråd va riktigt bra å ska fortsätta å följa :laugh:

*kl*

Pannband jag hade ett tag... ingen aning om vart det tog vägen faktiskt... var skitfint i alla fall :love:

03040.jpg

Min westernsadel, äkta silver:

19788402.jpg

Min förra westernsadel, också äkta silverdetaljer (knoppen är inte äkta guld ;)):

19788403.jpg

Min foderhäst jag hade förra vintern, tränset är väl liiite bling i alla fall ;)

7128791.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 262
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 355
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?