Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tack så mkt
är jättedålig på märken, men jag kan kolla upp det! fick det av min syster så jag vet inte vart det är köpt, har sett det på nån sida på internet, vet bara inte vilken
Ledsen om jag förstör det roliga, tänkte länge om jag verkligen skulle posta detta, men ibland tycker jag vi måste tänka efter vad som verkligen är viktigt och våra handlingar leder till. Men nytt bling av gamla grejer är förstås fortfarande OK! Fram för återanvändning av de där gamla smyckena som ligger och skräpar!
Jag brukar hålla på och fixa precis innan jag ska sova, väldigt ofta när jag redan ligger i sängen
Ganska irriterande med små stenar i hela sängen när man ska sova bara.
Såg tidigare att det fanns jättefina blingade spön i butiken, från Döbert. Fanns både kortare spön ca 70 cm tror jag , samt i dressyrmodell. Tyvärr så trilskas kameran just nu så jag kan inte ta några bra bilder de blir så himla suddiga.
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Hundavel & Ras Det är pälsen... Har aldrig haft någon hund med så mycket päls och har svårt att beräkna hur mycket tid det tar att sköta om den och om...
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...