Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 553
Sv: Allt med Bling *

knapphugg*

Jag hittade ingen bra bild på mitt silverpannband men på mitt vardagsträns har jag ett tränssmycke, inte så mkt bling men gulligt :)
Bilden är suddig men det är två silverbrickor som hänger fast i pannbandet på ena sidan med hästens namn på ena brickan och "kärlek" på andra.

SUC52132.jpg

Jag har också ett träns smycke! Ett hjärta fullt med swarowski kristallet :love:

Har inget kort, men kan knäppa idag! :D

Haha jaha. Ja jag var tveksam till det först också men sen kom det ut en andra gång för att ingen hade köpt då så då tänkte "Äh vaf*n jag tar det:p"

Det blir nog svårt att göra ett eget när jag tänker efter. Det blir nog lätt lite för stort och klumpigt.
Men jag har för mig att det finns små smycken som man köper till typ hund och katt-halsband med ett litet knäppe på? Det ska jag kika efter iaf! :D

Vad snygga! Speciellt det vita! Jag gissar på att de är köpta :D Om inte, VÄLDIGT välgjorda!

Senast ändrad:

Uppdaterar med ett beställningsjobb (åh så fint det låter :p) som jag gjorde nyss.
Väldigt likt mitt eget men med isländska flaggan på båda sidorna.

20693054.jpg

Jag har köpt ett nytt tävlingsskärp från Otto Schumacher som jag älskar!
Foto779.jpg

Blingade pannband har jag till förbannelse! :o:D
Detta är den absoluta favoriten.
Foto704.jpg

Några till.
Foto698.jpg

n591967780_305319_6165.jpg

n591967780_305324_3586.jpg

n591967780_406357_8767.jpg

Det är smycken som man ska sätta fast på hund och katthalsband. Hem och hushåll sedan smycken till djur har jag för mig.

*kl*

Detta blingade schabrak hittade jag för 139:-

20533632.jpg

20533631.jpg

Köpte ett likadant till hoppsadeln oxå, så nu kommer han bli så fin till kvalitén.:D

ska köpa ett eller två såna imorn, har dock beslutsångest om vilka färger. :) Är det OK i kvalitén?

btw, viken fantastiskt underbar tråd,det är ju så man blir helt galen :love:

en fråga-tycker ni det är snyggt att blinga rosetten bak på charles owen(JW) hjälmar? Har sett en del som haft så och funderar på att göra när jag skaffat en.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 265
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 231
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 385
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈