Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

*Gör ett tappert försök att skaka liv i tråden*

Igår blingade jag en pullargrimma, en förbygel och ett spö. Det var första gången jag försökte mig på det så resultatet blev väl inte felfritt direkt, men jag är nöjd!

Såhär blev det:

Jag tror att jag ska sätta en rad till på spöet, vad tycker ni?

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska blinga mer... :D

Två tror jag blir för mycket, det är bara ett kort hoppspö. Men en rad till sätter jag nog dit! :)

Verkligen jättefint :idea:
Jag har precis köpt en STOOOOOOOOR påse med stenar i alla möjliga färger och letar nu efter något att blinga :banana:

Tack! :)

Leta? Det är bara att ställa sig i sadelkammaren, blunda, sträcka ut armen, ta tag i något och börja blinga! :D

Kveikjas senaste BlingBling... Ett träns!
blingbling.jpg

Jag har ingen egen häst, men har ett träns :idea: Fast pullargrimman har jag redan blingat :angel:

Vad fina saker alla har! :O Själv har jag bara ett spö med lite "bling stenar" på men det ska ändras! xD

Mitt väldigt blingande träns,
vet dock inte när vi ska våga på oss och använda det!:D

23868534.jpg
[/url][/IMG]

Visst är det ett Hööksträns?
Så du är nöjd med kvaliten? Jag gillar det ;)

Du har ingen bild på det till häst?

Tack!jo det är helt okej och jag är faktiskt nöjd med kvalitén också!:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 286
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 121
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka